برگزاری یادواره شهدای دانشجو در واحد رفسنجان

یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان با حضور مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد شهدا گفت: شهدا این نهضت را به رهبری ابوذر زمان و پیر جماران به ثمر رساندند.

او گفت: بنا به گفته رهبر معظم انقلاب گرامیداشت یاد شهدا کمتر از اجر شهادت نیست و نظام اسلامی با این همه دشمن به واسطه خون شهدا همچنان با عظمت و اقتدار ایستاده است.

رمضانی‌پور گفت: نزدیک به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و دشمن هر روز دشمنی خود را از هر زاویه‌ای بر ما نشانه می‌رود، اما ملت ما با بصیرت است و با آرمان شهدا و ولایت پیمان بسته و آشناست.

او با اشاره به آیه 30 سوره مبارکه فصلت گفت: کسانی که گفتند پروردگار ما خداست و استقامت به‌ خرج دادند، خداوند به وسیله ملائکه‌اش آنها را حفظ می‌کند.

امام جمعه رفسنجان با تأکید بر حفظ بصیرت و روحیه انقلابی گفت: زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) وظیفه ماست و انسان‌هایی باید ساخته شوند و پاسدار خون شهیدان باشند، زمینه‌سازان ظهور هستند.

او با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان به انتظارات و توقعات و تمجید ایشان از بسیجیان گفت: بسیجی باید همیشه سرزنده باشد و در همه عرصه‌ها حضور داشته باشد.

رمضانی‌پور گفت: بسیجی توقع و طمع مدیر شدن ندارد، اما اگر جایی باری از مدیریت پایین ماند بسیجی به دوش می‌گیرد، زیرا عرضه و توانمندی بسیجی در تمام عرصه‌ها بدون هیچ چشم‌داشتی ثابت شده است.

او با بیان اینکه بسیج سراسر تفکر و اندیشه است، گفت: شهدا وظیفه خود را انجام دادند و جنگ امروز پیچیده‌تر است و باید با هوشمندی در این جنگ پیروز شویم.

20104

کد خبر: 549703

وب گردی

وب گردی