یدالله صمدی: سرمایه فیلم جدیدم را نتوانستم آماده کنم

یدالله صمدی، کارگردان «پدر آن دیگری» معتقد است سالن های سینمایی که در کشور وجود دارند نسبت به تولیدات سینمای ایران محدود است او در این باره گفت: سالن برای اکران محدود است در نتیجه مخاطبان هم نمی توانند انتخاب مناسبی داشته باشند و همین روی فروش فیلم ها هم تاثیر می گذارد.

یدالله صمدی، نویسنده و کارگردان«پدر آن دیگری» در گفت و گو با ایسکانیوز، درباره رضایت خود از فروش فیلم گفت: فروش فیلم بد نیست اما می توانست بسیار بهتر از این باشد اگر سالن های بیشتری برای اکران در اختیار ما قرار می دادند اما متاسفانه سالن کافی در ایران برای نمایش فیلم نداریم در حالی که تولیدات سینمای ایران بیشتر از ظرفیت سالن های سینما است.
او ادامه داد: سالن برای اکران محدود است در نتیجه مخاطبان هم نمی توانند انتخاب مناسبی داشته باشند و همین روی فروش فیلم ها هم تاثیر می گذارد چون در یک زمان خانواده ها نمی توانند انتخاب های زیادی برای رفتن به سینما داشته باشند.
صمدی درباره فعالیت های آینده اش گفت: یکی از فیلمنامه هایم پروانه ساخت گرفته است. تصمیم دارم فیلم جدیدم را در سال آینده بسازم. چون امسال هنوز نتوانسته ام وام و سرمایه کافی را برای تولید فیلم آماده کنم.

او در مورد همکاری سازمان و صدا و سیما برای تبلیغات فیلم «پدر آن دیگری» گفت: همین که تلویزیون تیزرهای تلویزیونی فیلم را پخش می کند جای امیدواری و تشکر دارد اما باز بهم در تعداد پخش تبلیغات فیلم اگر بیشتر باشد بهتر است.

به گزارش ایسکانیوز، فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» سیزدهمین ساخته یدالله صمدی از 5 آبان ماه به سرگروهی سینما استقلال اکران شده است. «پدر آن دیگری» به مسائل کودکان، خانواده و تبعیض میان کودکان می‌پردازد. داستان این فیلم سینمایی درباره جوانی به نام شهاب است که در بیستمین سالروز تولدش با دیدن عکس‌هایی از دوران کودکی، خاطرات آن روزها را از نظر می گذراند. او در دوران کودکی برای مقابله با بی توجهی خانواده و سرکوفت های پدرش مبنی بر این که خنگ است تصمیم می گیرد صحبت نکند. از همین روز تا سن مدرسه همگان گمان می بردند که شهاب خنگ و عقب افتاده است و قادر به تکلم نیست تا اینکه روزی مادربزرگ پی به راز شهاب می برد. سرمایه گذاری این فیلم بر عهده ی بنیاد سینمایی فارابی، یدالله صمدی و حسین ضرابی بوده است.
فیلم «پدر آن دیگری» در بخش خارج از مسابقه سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.
در خلاصه فیلم «پدر آن دیگری» آمده است: کودکی خاموش ، مادری عاشق و پدری ... ؟
بازیگران: حسین یاری، هنگامه قاضیانی، بنفشه صمدی، مریم سعادت، افشین نخعی، رامونا شاه، سعید کریمی، اکبر عبدی، جمشید مشایخی، ثریا قاسمی، فریده سپاه منصور، شمسی فضل الهی، محمد ابهری، مهدیار عزیزی، پارسا مشیری، سینا محمدی فر، آروند کریمی
عوامل فیلم «پدر آن دیگری»: کارگردان، تهیه کننده: یدالله صمدی/ نویسنده: یدالله صمدی، حسین مهکام/ مدیر فیلمبرداری: حسن پویا/ مجری طرح: هومن کبیری/ طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد ایمانی/ طراح چهره پردازی: سعید ملکان/ نورپرداز، فیلمبردار: مهرداد سلیم خانی/ منشی صحنه: شیدا باسمه چی/ مدیر صحنه: کیان عدالت خواه/ تصویر بردار پشت صحنه : یوسف محمدی/ مدیر تدارکات: علی بهره مند/ مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: سعید کریمی/ عکاس: سیما محمدی


10503

کد خبر: 559950

وب گردی

وب گردی