رئیس کمیسیون آموزش: از۶ ماه پیش به وزیرعلوم درباره اردوهای مختلط  هشدار دادیم

رئیس کمیسیون آموزش مجلس اعلام کرد: کمیسیون آموزش حدود ۶ ماه قبل وزیرعلوم و معاون فرهنگی وی را به کمیسیون دعوت کرد و گزارش و فیلم هایی را که موجود بود به وی نشان داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، محمد مهدی زاهدی، گفت: درباره اینکه آیا کمیسیون آموزش گزارشی از اردوهای مختلط دانشجویی دارد که در جلسه هفته آینده که قرار است وزیرعلوم نیز شرکت کند آن را ارایه کند، گفت: بله ما دراین زمینه گزارش داریم و حتی فیلم آن در شبکه های اجتماعی نیز موجوداست.

او گفت: کمیسیون آموزش حدود ۶ ماه قبل وزیرعلوم و معاون فرهنگی وی را به کمیسیون دعوت کرد و گزارش و فیلم هایی را که موجود بود به وی نشان داد.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: انتظار داشتیم این هشدار کمیسیون آموزش موثر واقع شود و از بروز دوباره این برنامه ها جلوگیری شود که متاسفانه گزارشاتی از اردوهای مختلط دانشجویی داشتیم که بعد از جلسه مذکور رخ داد. ما از این مساله ناراحتیم که چرا کار باید به جایی برسد که مقام معظم رهبری وارد این مساله شود.

او درباره اینکه آیا این موضوع ممکن است باعث شود که وزیرعلوم استیضاح شود، گفت: دکتر فرهادی سلیم النفس است و به نظر می آید لجاجتی در کار نباشد، ولی انتظار داریم که وی حوزه مدیریتی خود را خیلی قوی‌تر کند.

زاهدی گفت: وزیرعلوم باید مشاوران بهتری را انتخاب کند که اطلاعات لازم را با فوریت در اختیارش قرار دهند، همچنین اگر لازم باشد واکنش های سریعی در خصوص مسایل مختلف به ویژه مسایل فرهنگی صورت دهد.

در دیدار اساتید و روسای دانشگاه ها با مقام معظم رهبری، ایشان درباره مساله فرهنگی دانشگاه ها به ویژه اردوهای مختلط دانشجویی، وضعیت علمی کشور و تشکل‌های ارزشی دانشجویی نکاتی را متذکر شدند.

20104

کد خبر: 560028

وب گردی

وب گردی