نخستین بخش درد و مراقبت های تسکینی برای کودکان سرطانی  افتتاح شد

نخستین بخش درد و مراقبت‌های تسکینی امروز 7 آذز ماه برای کودکان مبتلا به سرطان در ایران و خاورمیانه در بیمارستان محک افتتاح شد و تمام خدمات به این بیماران رایگان ارائه می شود.

زهره حاجیان: رئیس بیمارستان محک با اعلام این خبر گفت:بخش درد و مراقبت‌های تسکینی سرطان کودکان به عنوان بخشی از دپارتمان درد در بیمارستان محک به ارائه تمام مراقبت‌های تسکینی و حمایتی مورد نیاز کودک از بدو پذیرش تا مراحل پایانی درمان می‌پردازد.

دکتر عظیم مهرور با اشاره به اینکه دپارتمان تخصصی درد شامل مرکز تشخیصی، تحقیقاتی و درمانی است گفت: این بخش در کشور و منطقه بی نظیر است که با همت و کمک و همیاری مردم و نیکوکاران کشور به پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا در زمینه دردهای سرطانی مجهز شده است.

در مراسم افتتاح بخش درد بیمارستان محک رییس بخش تحقیقات و دارتمان درد بیمارستان محک گفت:در پاسخ به اعتماد مردم در داخل و خارج از کشور نسبت به محک به عنوان سرباز وظیفه داشتیم این بخش را برای ارتقاء کیفیت زندگی کودکان مبتلا به سرطان اندازی کنیم .

دکتر فرید ابوالحسن قره داغی گفت: بیمارستان محک هم اکنون دارای 100 تخت برای پذیرش و ارائه خدمات به کودکان مبتلا به سرطان است و در حال حاضر تخت‌های آی سی یو مربوط به این بیماران در این بیمارستان تاسیس شده است.

رئیس بیمارستان محک نیز در ادامه مراسم افتتاح دپارتمان درد بیمارستان محک گفت: امروزه مدیریت و درمان درد برای کاهش رنج و تنش بیماران جایگاه ویژه‌ای دارد و در ایت راستا بیمارستان محک نه تنها به درمان و حمایت کودکان مبتلا به سرطان می‌اندیشید بلکه کیفیت زندگی آنها در طول درمان نیز از دغدغه‌های همیشگی این موسسه بوده و تاسیس این بخش در بیمارستان محک گامی برای ارائه خدمات تخصصی به کودکانی است که باید در حین درمان سرطان کودک بودن را از یاد نبرند و از کیفیت زندگی بالاتری مطابق با استانداردهای جهانی بهره‌مند شوند.

105105

کد خبر: 560066

وب گردی

وب گردی