رئیس باند فاشیست‌های تهران کشته شد

رئیس باند فاشیست‌های تهران در عملیاتی پلیسی هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایران در اجرای دستور بازپرس دادسرای ناحیه 33 شهید مقدس مبنی بر دستگیری یکی از اراذل و اوباش سطح یک تهران به نام بهنام 40 ساله به خاطر زورگیری ، آزار و اذیت و اقدام‌های سیاه، حمل و نگهداری تفنگ و ضرب و جرح با استفاده از قمه و شمشیر که موجبات اخلال در نظم و امنیت و آسایش شهروندان را فراهم کرده بود، کارآگاهان پلیس امنیت عمومی تهران دست به کار شدند.

کارآگاهان پس از انجام اقدام‌های اطلاعاتی و شناسایی، مخفیگاه بهنام در محدوده فلکه اول صادقیه را پیدا کردند و برای دستگیری این شرور عازم محل شدند.

جوان شرور به محض رسیدن پلیس،‌ از طریق بالکن اقدام به فرار کرد و مأموران به دنبال وی دویدند و با سردادن دستور ایست قصد متوقف کردن مجرم را داشتند که بی‌نتیجه بود.

در ادامه، مأموران پلیس امنیت عمومی تهران با شلیک تیر هوایی آخرین هشدار خود را به گوش این اوباش خطرناک رساندند ولی او باز با بی‌توجهی به فرارش ادامه داد تا اینکه مأموران بهنام را با 2 تیر جنگی هدف گلوله قرار دادند.

جوان شرور زمینگیر شد و مأموران سریعا امدادگران اورژانس را به محل فراخواندند ولی مجرم که از ناحیه پا دچار جراحت شده بود، به دلیل شدت خونریزی در بیمارستان جان باخت.

سرهنگ علیرضا لطفی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران گفت: مرد جان‌باخته سرکردگی باند «فاشیست‌ها» را بر عهده داشت و 5 تن از اعضای باندش نیز در مخفیگاه او دستگیر شدند.

او گفت: مأموران پلیس از مخفیگاه مجرم مقادیری مواد روانگردان، 9 قبضه قمه و نیمچه، چهار پایپ آلوده به شیشه، یک لب‌تاپ مشکوک به سرقتی، مقدار 3 کیلو پودر سفیدرنگ مشکوک به پیش‌ساز شیشه، چهار گوشی تلفن همراه و تعداد 2 ماکسیمای سفیدرنگ، یک خودروی سواری پژو، یک خودروی کیا سراتو و یک موتورسیکلت آپاچی کشف کردند.

105105

کد خبر: 560283

وب گردی

وب گردی