ویسی: دیوانه نیستم که صبحت از قهرمانی کنم/ بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: خوشحال هستم که برنده جنگ با راه‌آهن ما بودیم و 3 امتیاز با ارزش کسب کردیم.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالله ویسی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل راه‌آهن در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی را بردیم. راه‌آهن تیم خوب و گردن‌کلفتی بود، اما بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند. راه‌آهنی‌ها سختکوش بودند، اما خوشبختانه توانستیم از معدود موقعیت‌هایی که داشتیم، نهایت استفاده را ببریم و سه امتیازی باارزش را به دست بیاوریم.

وی افزود: بازی تحت فشاری را برگزار کردیم، چرا که راه‌آهنی‌ها برای فرار از پایین جدول و ما برای رفتن به بالای جدول تلاش می‌کردیم. خوشبختانه برنده این جنگ ما بودیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد داوری این دیدار عنوان کرد: داوری خوب بود. ما باید به داوران اجازه دهیم که کار خود را انجام دهند. نباید کنار خط کاری کنیم که تمرکزشان به هم بخورد. در صحنه‌ای بازیکنان ما اعتقاد به پنالتی داشتند، اما در مجموع باید به داوران و کمک‌داوران کمک کنیم تا تمرکزشان بهتر شود.

ویسی در پاسخ به این سؤال که آیا در نیم‌فصل دوم تیمش را تقویت می‌کند یا نه، گفت: مطمئناً تعطیلات نیم‌فصل را برای همین مسئله گذاشته‌اند. اگر بتوانیم نقاط ضعف خود را پوشش و نقاط قوت‌مان را تقویت کنیم، شرایط‌مان بهتر می‌شود. اگر برای هر بازی انرژی بگذاریم می‌توانیم امتیازات را جمع کرده و در پایان فصل در بین تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم.

وی ادامه داد: در یک اظهارنظری از جانب من نقل شده که استقلال خوزستان قهرمان لیگ می‌شود. من هیچ موقع این حرف را نزده‌ام و تا آخرین روز نیز صحبت از قهرمانی نمی‌کنم. تلاش ما این است که در نیمه بالا و جزو پنج تیم بالای جدول قرار بگیریم و اگر سهمیه کسب کنیم که شرایط‌مان بهتر هم می‌شود. اگر مربی از الان بگوید قهرمان می‌شویم دیوانگی است و من چنین حرفی نزده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد حضور مربیان تیم ملی در تمرینات تیم‌های لیگ برتری گفت: این کار خیلی خوب است و تمرکز بچه‌ها بیشتر و روح و روان‌شان به سمت تیم ملی می‌رود. اینکه مربیان تیم ملی در تمرینات حضور می‌یابند عالی است و به آنها خسته نباشید می‌گویم. با توجه به اینکه کارلوس کی‌روش به جوانان اعتقاد دارد امیدوارم جوانان زیادی از استقلال خوزستان به تیم ملی دعوت شوند.

605/601

کد خبر: 560563

وب گردی

وب گردی