کمالوند: با جذب بازیکن می‌توانیم جزو مدعیان اصلی لیگ باشیم/ پرشورها ما را تنها نگذارند

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: ابتدای فصل گفته بودم رتبه ما تک‌رقمی می‌شود اما با جذب دو سه بازیکن در نیم‌فصل می‌توانیم جزو تیم‌های مدعی اصلی هم باشیم.

به گزارش ایسکانیوز،فراز کمالوند در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان گفت: بازی خوب و پربرخوردی را از سوی هر دو تیم تماشا کردیم که من این پیروزی را به کلیه عوامل باشگاه مدیران، مربیان و بازیکنان تبریک می‌گویم چراکه همه آنها در این برد سهم داشتند.

وی ادامه داد: ما مقابل قهرمان فصل قبل این برد را به دست آوردیم که اتفاق مهمی بود اما باید بگویم هر دو تیم بازی جان‌داری را انجام دادند اما نباید ناگفته بماند که سوای بازی زیبا امروز ما یک داور بسیار خوب و آماده را دیدیم که بسیار خوب قضاوت کرد و به نظر من حاج ملک می‌تواند حتی بازی‌ تیم‌های بزرگ را هم قضاوت کند و برای این مسئله به او تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم گسترش فولاد با بیان اینکه تیمش تا روز پنجشنبه تعطیل خواهد بود، اظهار داشت: مقابل سپاهان به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم. در بازی‌های قبلی هم نشان دادیم که دفاع پرتجربه‌ای داریم که با کمک آنها در بازی‌هایمان پیروز از زمین بیرون می‌آییم. من ابتدای فصل گفتم که می‌خواهم رتبه گسترش فولاد تک‌رقمی باشد اما امروز می‌گویم با گرفتن دو سه بازیکن در نیم‌فصل می‌توان جزو مدعیان اصلی هم باشیم.

کمالوند در مورد حمایت هواداران تبریزی از گسترش فولاد خاطرنشان کرد: از هواداران و پرشورهای تبریز می‌خواهم که گسترش فولاد را هم تنها نگذارند. الان استانی مثل استان فارس یا سایر استان‌هایی که تیمی در لیگ برتر ندارند افسوس این تیم نداشتن را می‌خورند و ما نباید امروز دو باشگاه تراکتورسازی و گسترش فولاد را تنها بگذاریم.

سرمربی تیم گسترش فولاد در پایان نشست خبری عنوان کرد که به دلیل پروازش به سمت تهران باید هرچه زودتر به سمت فرودگاه برود و به همین دلیل از جمع خبرنگاران جدا شد.

605/601

کد خبر: 560574

وب گردی

وب گردی