احمدی لاشکی: اقدامات مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی با ارزش بوده است

نماینده مردم  مردم نوشهر و چالوس گفت: اقداماتی که در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت، بسیار با ارزش بوده است.  طرح تجمیع، اداره دانشگاه توسط هیات امنای استانی، ادغام معاونت ها و... از جمله این اقدامات بود که با اراده در مدیریت دانشگاه آزاد به وجود آمد.

قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم مردم نوشهر و چالوس درباره حمایت بیش از 240 نماینده از اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این بیانیه بیش از 200 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه تحصیلات تکمیلی حمایت کردند. همچنین نمایندگان در این بیانیه درخواست داشتند تا واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در بحث پذریش دانشجو استقلال داشته باشند.

او در ادامه با اشاره به خدماتی که در دوره دکتر جاسبی برای دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته است، گفت: دکتر میرزاده در دوره سختی دانشگاه آزاد اسلامی را به عهده گرفت. در آغاز دوره مدیریت دکتر میرزاده نابسمانی های فراوانی در این مجموعه علمی وجود داشت.

احمدی لاشکی در ادامه به سابقه مدیریت دکتر میرزاده در سازمان برنامه ریزی و بودجه اشاره کرد و ادامه داد: اقداماتی که در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت، بسیار با ارزش بوده است. طرح تجمیع، اداره دانشگاه توسط هیات امنای استانی، ادغام معاونت ها و... از جمله این اقدامات بود که با اراده در مدیریت دانشگاه آزاد به وجود آمد.

نماینده مردم مردم نوشهر و چالوس عنوان کرد: این موارد نشان دهنده ضابطه مند شدن امور در دانشگاه آزاد اسلامی است.

او در ادامه گفت: اما در این میان اگر مشکلاتی که وجود دارد، باید با هماهنگ شدن همه مجموعه رفع شود. همچنین بعضی واحد ها امکان مستقل شدن را دارند باید این امر صورت گیرد. مجموعه مدیریت دانشگاه آزاد فضای خوبی را در مجموعه ایجاد کرده اند اما در همین راستا باید در زمینه توسعه رشته ها به آمایش سرزمینی توجه شود.

احمدی لاشکی ادامه داد: همه معاونت های دانشگاه آزاد اسلامی تلاش می کنند که یک رویه اصولی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود داشته باشد.

20101

کد خبر: 561495

وب گردی

وب گردی