فیلمبرداری «عالیجناب» به پایان رسید

گروه تولید سریال «عالیجناب» طبق برنامه از قبل اعلام شده فیلمبرداری کار را پس از سه ماه به پایان رساندند.

به گزارش ایسکانیوز، این مجموعه داستانی اجتماعی از زندگی دو رقیب در فضای انتخاباتی را روایت می کند و برخلاف تصور عمومی اثری سیاسی نیست. این پروژه به تهیه کنندگی مشترک مسعود ردایی و علی حضرتی و نگارش و کارگردانی سام قریبیان جلوی دوربین رفته است. این مینی سریال ۴۵ روز در پیش تولید بود و سه ماه هم فیلمبرداری آن طول کشید.

مجموعه های مختلفی برای ساخت این مجموعه همکاری کردند ولی برخی مجموعه ها هم به رغم توافق اولیه در هنگام تحویل لوکیشن از این کار سر باز زدند.

مسعود ردایی سرمایه گذار و تهیه کننده سریال عالیجناب درباره تولید محتوای بصری در فضای شبکه خانگی بیان کرد: شبکه نمایش خانگی یک رسانه تأثیرگذار است و این شبکه نیاز دارد تا نویسندگان، کارگردان ها و تهیه کنندگان آثار خود را در قالب داستان ها و ژانرهای مختلف بر اساس سلیقه مخاطبان عرضه دارند و در کنار توجه به کمیت، آثار با کیفیت هم عرضه کنند.

وی افزود: موضوع دیگر دانلودهای غیرقانونی است که متاسفانه مسئولان ابزارهای مقابله با آن را ندارند و یا به علت ناهماهنگی و نابسامانی آن را به حال خود رها کردند و این به منافع صاحبان اثر لطمه و خسارت جدی وارد می کند.

او با پایان یافتن فیلمبرداری مجموعه «عالیجناب» و پیش بینی برای جذب مخاطب سریال گفت: برداشت و پیش بینی ما استقبال از این مینی سریال با نگاهی نو است اما نظر مخاطبان برای ما اهمیت ویژه ای دارد، لذا تداوم ساخت و تولید فاز دوم سریال را منوط به استقبال بینندگان کرده ایم. این سریال ۱۳ قسمت است که در این مرحله شش قسمت آن تولید می شود.

سعید آقاخانی، امیرآقایی، احمدرضا اسعدی، لیلا اوتادی، حسین پاکدل، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، سحردولتشاهی، امید روحانی، وحید رونقی، علیرضا رییسی، حسین سلیمانی، پرویز سیرتی، رضا شریف نژاد، آزاده صمدی، میثم عبدی، حسین عرفانی، سام قریبیان، احسان کرمی، نازنین کریمی، پریوش نظریه، حامد مدرس، صالح میرزاآقایی، مهتاج نجومی و حسین یاری بازیگران این مینی سریال هستند.

این سریال ١٣ قسمتی فراز و نشیب های بین ٦ شخصیت اصلی داستان را به تصویر می کشد.

عوامل «عالیجناب» عبارتند از نویسنده و کارگردان: سام قریبیان، مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، مدیر تولید: میثم کائد، جانشین تولید: نیما شهریاری، مدیر صدابرداری: ایرج شهزادی، طراح صحنه: سیامک کاری نژاد، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: عادل معصومیان، طراح لباس: مهناز غنی، تدوین: بهرام دهقانی، مدیر تدارکات: رضا حسین زاده، تیم بدلکاری ١٣ ارشا اقدسی و مهسا احمدی، آهنگساز: شورا کریمی، عکاس: حبیب مجیدی، مدیر تبلیغات و مشاور رسانه ای: شیوا آبا، تهیه کنندگان: مسعود ردایی و علی حضرتی.

502502

کد خبر: 561598

وب گردی

وب گردی