حسن زاده: این رفتارها با داوران باعث تأسف است

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت:در فوتسالی که حرفه ای اداره می شود و در آسیا و جهان جایگاه ویژه دارد، اینطور رفتار جایز نیست.

به گزارش ایسکانیوز،اسماعیل حسن زاده در گفت و گو با بخش خبری 13:15 امروز درباره درگیری ها رخ داده در بازی دیروز گیتی پسند و منصوری قرچک در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: هنوز گزارش این بازی به دست ما نرسیده است اما کم و بیش در جریان اتفاقات دیروز هستم.

وی ادامه داد: هنوز جلسه ای تشکیل نشده است. باید به گزارش داور و نماینده سازمان لیگ فوتسال اعتنا کنیم و آنها را بررسی کنیم. با این حال از این اتفاق متاسف هستیم و در فوتسالی که حرفه ای اداره می شود و در آسیا و جهان جایگاه ویژه دارد، اینطور رفتار جایز نیست.

رئیس کمیته انضباطی درباره درگیری با داور مسابقه تصریح کرد: تعرض به داور شدیدترین محرومیت و جرایم را در بر دارد. هنوز نمی دانیم متعرضین به داور تماشاگر، مدیر، یا بازیکن بوده اند و نمی توانیم تصمیم بگیریم. با این حال طبق بندهای 66 و 79 آیین نامه انضباطی بیشترین تنبیهات از جمله 6 ماه، یک سال و 2 سال همراه با جریمه نقدی و محرومیت از حضور تماشاگر در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بازهم می گویم باید گزارش را ببینیم و ملاحظه کنیم که حادثه در اصفهان چه چیزی بوده است اما قطعا کمیته انضباطی این اتفاق برخورد جدی می کنیم.

حسن زاده در پایان گفت: متخلفین هر کسی باشند، سوابق قبلی شان دیده می شود. هنوز نمی دانیم میهمان مقصر بوده یا میزبان و باید مشخص شود.

604/602

کد خبر: 561771

وب گردی

وب گردی