آماده سازی جوانان برای ورود به بازار کار و اشتغال

طرح زنگ کار آفرینی با مشارکت 700 دانش آموز ازسوی مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی شهرداری منطقه 11 در مدارس سطح محدوده آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز سید عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 ، در تشریح برنامه های طرح زنگ کارآفرینی گفت:برگزاری کارگاه های آموزشی آماده سازی جوانان برای ورود به بازار کار و اشتغال ،برگزاری تورهای آموزشی کارآفرینی و بازدید از مراکز آموزشی فنی و حرفه ای شهر تهران در همین راستا انجام خواهد شد.

به گفته طباطبایی این طرح به منظور توانمند سازی ، ایجاد هدف و آینده نگری بین دانش آموزان با مشارکت و همکاری ادارات اجتماعی و فرهنگی نواحی 4گانه و خانه خدمات اجتماعی محلات از هفته گذشته آغاز و تا پایان آذر ماه ادامه می یابد.

او افزود: مخاطبین این طرح دانش آموزان مقطع متوسطه با اولویت هنرستان های فنی و حرفه ای و دبیرستان ها هستند که طی برنامه ریزی های به عمل آمده کارگاه های آموزشی پیش بینی شده توسط مدرسین مرکز آموزش های کارآفرینی و توانمندسازی منطقه در 12 مدرسه آغاز شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: اجرای طرح زنگ کارآفرینی هم اکنون در مدارس دخترانه هویزه ، جلوه حق ، نرجس ، فیروزکوهی ،سروش و بهرامی ؛ همچنین مدارس پسرانه هادی ، اسد آبادی ، علم و صنعت ، بوعلی ، امانی و کوثر در دست اجراست و دانش آموزان با مباحث تئوری کارآفرینی از جمله کارآفرینی چیست ؟،چرا کار آفرینی ؟،مباحث پایه ای در کار آفرینی،چگونه به زندگی خود جهت بدهیم ،سیر تعالی تحصیلی و سیر تعالی زندگی به صورت کارگاهی آشنا شده و برنامه های خود را بیان می کنند.

او. همچنین از امکان بهره مندی دانش آموزان از کارگاه های آموزشی که با مشارکت کارآفرینان منطقه در رشته های متنوع صنایع دستی ، چرم دوزی ،خیاطی و تولید پوشاک و ... برگزارمی شود ؛ خبر داد وگفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 55428929 تماس بگیرند.

105105

کد خبر: 561790

وب گردی

وب گردی