مرور برنامه های هجومی در دستور کار شاگردان خاکپور

تمرین نوبت صبح تیم ملی امید از ساعت ۱۰ صبح در هوایی آفتابی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در ابتدای تمرین محمد خاکپور -سرمربی تیم امید دقایقی را برای بازیکنان صحبت کرد و در خصوص برنامه تمرینی توضیحاتی را به بازیکنان ارایه کرد.
در بخش ابتدایی تمرین بازیکنان زیر نظر کن استید مربی بدنساز تیم امید به گرم کردن پرداختند. در این بخش تمرینات متنوعی برای بازیکنان طراحی شده بود که با کیفیت بالایی برگزار شد.
دروازه بان های تیم امید نیز تمرینات اختصاصی را زیر نظر عزیزیان برگزار کردند که نسبت به روزهای گذشته پرفشارتر بود. در این تمرین دروازه بان ها با رفلکس های مختلف، آمادگی بدنی بالای خودشان را به نمایش گذاشتند.
در اولین بخش از کار با توپ، بازیکنان در سه گروه به تمرین آقا وسط و حفظ توپ یکضرب، دو ضرب پرداختند. در این بخش محمد خاکپور و هادی طباطبایی بر عملکرد بازیکنان نظارت داشتند.
در بخش اصلی تمرین امروز مرور برنامه های تاکتیکی مربوط به ضد حملات در دستور کار قرار داشت. در این تمرین تیم مهاجم با استفاده از پاس های کوتاه و بلند و بردن توپ به جناحین، مهاجمان تیم را برای گلزنی تغذیه می کرد. در خط دفاعی نیز ابتدا دو مدافع و در بخش دوم، چهار مدافع حضور داشتند که به مرور اصول دفاعی پرداختند. سه دروازه بان حاضر در اردو نیز بصورت چرخشی درون دروازه ایستادند.
در این بخش که با جدیت بالایی برگزار شد، محمد خاکپور تاکید زیادی بر سرعت در انتقال توپ به فاز هجومی و‌ رسیدن به دروازه داشت. ضمن اینکه هادی طباطبایی نیز بارها نکات فنی لازم را به مدافعان گوشزد کرد.
گفتنی است دو تماشاگر آلمانی ناظر تمرین امروز تیم امید بودند.
بازیکنان در پایان تمرین زیر نظر کن استید به سرد کردن پرداختند و عازم هتل شدند.

604

کد خبر: 561893

وب گردی

وب گردی