ابارشی: فقط چشمی و ثاقبی مصدوم بودند

پزشک تیم ملی فوتبال امید کشورمان در خصوص آخرین وضعیت پزشکی بازیکنان این تیم گفت:به غیر از روزبه چشمی و شاهین ثاقبی که با مصدومیت جزیی وارد اردو شدند، بقیه بازیکنان حاضر در اردو مشکلی ندارند و در تمرینات شرکت می کنند.

به گزارش ایسکانیوز، ابارشی در خصوص وضعیت روزبه چشمی و شاهین ثاقبی گفت: با توجه به اینکه قبل از آغاز اردوی آنتالیا، پزشک تیم استقلال اعلام کرده بود روزبه چشمی از ناحیه رباط داخلی احساس درد دارد، معاینات لازم پزشکی را روی این بازیکنان انجام دادیم و بر اساس تشخیصی که صورت گرفت، برنامه فیزیوتراپی و تمرین درمانی را برای او در نظر گرفتیم. خوشبختانه روزبه چشمی شرایط بهتری پیدا کرده اما قطعا تا زمان رفع کامل درد، مجوز حضور در تمرینات گروهی و بازی تدارکاتی را به این بازیکن نخواهیم داد.

دکتر ابارشی افزود: شاهین ثاقبی نیز در بازی باشگاهی مقابل ملوان از ناحیه ران پا دچار ضرب دیدگی شده بود که برای او هم برنامه فیزیوتراپی و تمرین درمانی در نظر گرفتیم و خوشبختانه مشکل مصدومیتش برطرف شد و از امروز در تمرینات شرکت می کند. ضمن اینکه محمدرضا اخباری نیز زمان پیوستن به اردو از ناحیه روی پای راست آسیب دیدگی جزءی داشت که مشکل خاصی نبود و در تمرینات حضور دارد.

پزشک تیم فوتبال امید کشورمان در خصوص پیگیری وضعیت علی کریمی گفت: کادرپزشکی تیم امید بصورت هفتگی با کادرپزشکی باشگاه ها در ارتباط است و در جریان وضعیت پزشکی بازیکنان هستیم. در خصوص علی کریمی هم پیگیری های لازم را انجام داده ایم و از طریق پزشک تیم سپاهان در جریان وضعیت این بازیکن و روند درمانی اش قرار گرفته ایم.

ابارشی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی بازیکنان تیم امید دارای پرونده پزشکی هستند و اطلاعات کامل آن ها در طول یکسال گذشته ثبت شده است. خوشبختانه برای مرحله نهایی رقابت های انتخابی المپیک مشکل خاصی به لحاظ پزشکی وجود ندارد و از این حیث دغدغه ای نداریم.

604/601

کد خبر: 562047

وب گردی

وب گردی