کشف تله بمب 21 کیلویی در جاده "ایرانشهر - سرباز"

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: با هوشیاری مأموران نیروی انتظامی و همکاری خوب مردم بمبی 21 کیلویی که در محور مواصلاتی "ایرانشهر-سرباز" کار گذاشته شده بود ،کشف و خنثی شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سردار رحیمی ضمن تشریح این عملیات گفت:طی دو روز گذشته در پی اخبار به دست آمده و گزارش مردمی مبنی بر کارگزاردن تله انفجاری توسط گروه های معاند در محور مواصلاتی،" ایرانشهر-سرباز"،برای ضربه زدن به نیرو های امنیتی و مردم محلی، بلافاصله اکیپ هایی مجهز و زبده از پلیس امنیت عمومی و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او افزود:اکیپ های عملیاتی پس از چندین ساعت تلاش و عملیات جستجو نقطه به نقطه در این محور، نهایتا موفق شدند جعبه ای سبز رنگ را به ابعاد 30 در 30 سانتی متر و به وزن تقریبی 21 کیلوگرم که حاوی مواد منفجره و در کنار تخته سنگی نزدیک این محور کار گذاشته شده بود، کشف کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان تاکیدکرد:با کشف این بسته بمب، بلافاصله تیم‌های عملیاتی و چک خنثی جهت پوشش و تأمین امنیت از ایرانشهر به محل اعزام شدند و با هماهنگی قرارگاه شهید معمار سپاه پاسداران و با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی بمب خنثی شد.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار رحیمی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم غیور استان با پلیس گفت: این عملیات با هوشیاری پلیس و همکاری خوب مردم در پایان بدون هیچ مورد خاصی به پایان رسید

20106

کد خبر: 562069

وب گردی

وب گردی