حزب ندای ایرانیان  طی اطلاعیه ای  روز دانشجو را تبریک گفت

شاخه جوانان و دانشجویان حزب ندای ایرانیان به مناسبت 16 آذر 94، روز دانشجو اطلاعیه ای صادر و اعلام کرد: از رویکرد های سازنده جدید به دانشگاه و سپرده شدن مسئولیت به اهالی دانشگاه حمایت می کند.

به گزارش ایسکانیوز متن اطلاعیه شاخه جوانان و دانشجویان حزب ندای ایرانیان به شرح زیر است:

16 آذر دیگری پیش روی است و نام سه دانشجوی شهید آزادیخواه یعنی مهدی شریعت رضوی، مصطفی بزرگ نیا و احمد قندچی باز بر تارک دانشگاه درخشیدن می گیرد. روز بیداری جنبش دانشجویی که با مبارزه علیه استبداد و استکبار پیوند ناگسستنی یافته است. جنبشی که ریشه در نگاه بیدار، آگاه و آزادی خواه دانشجو دارد.

اکنون چند صباحی است که دانشگاه در حال تنفس دوباره است و آهسته آهسته خورشید امید باز درخشیدن می گیرد . بعد از 8 سال فشار بی امان بر دانشگاه و دانشگاهیان، از بازنشستگی اجباری اساتید و غلبه نگاه های جناحی و امنیتی بر دانشگاه تا چسباندن ستاره محرومیت بر سینه جوانان ملت، امید است که یاس، این بزرگترین ضرر به تعبیر مقام معظم رهبری زدوده شود.


حزب ندای ایرانیان ضمن تبریک روز دانشجو به یاران دبستانی خود در دانشگاه ، از رویکرد های سازنده جدید به دانشگاه و سپرده شدن مسئولیت دانشگاه به اهالی دانشگاه حمایت می کند و بر این نکته اصرار می ورزد که فضای آزاد در دانشگاه را باید پاس داشت و در گسترش امید باید کوشید که دانشگاه مبدا همه تحولات است.

203/201

کد خبر: 562093

وب گردی

وب گردی