گزارش تمرین نوبت صبح امروز شاگردان خاکپور

تمرین تیم ملی فوتبال امید از ساعت ۱۰ صبح در آنتالیا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز،در ابتدای تمرین محمد خاکپور دقایقی را برای بازیکنان صحبت کرد و در خصوص برنامه تمرینی توضیحاتی را به بازیکنان ارائه داد.
طبق روال تمرینات گذشته، بازیکنان ابتدا زیر نظر کن استید به گرم کردن پرداختند. مربی بدنساز تیم امید، امروز نیز تمرینات متنوعی را برای بازیکنان طراحی کرده بود.
دروازه بان های حاضر در اردو از ابتدای تمرین زیر نظر سعید عزیزیان به گرم کردن و انجام تمرینات اختصاصی پرداختند.
ارسلان مطهری، رضا علیاری و محمد دانشگر سه بازیکن نفت تهران که روز گذشته به اردوی تیم امید اضافه شدند همراه با سایر نفرات در تمرین شرکت کردند.
در بخش ابتدایی تمرین بازیکنان یه دو گروه تقسیم شدند و به مرور کارهای ترکیبی و پاس های کوتاه پرداختند.
در مرحله بعد تمرین بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. عناصر دفاعی زیر نظر محمد خاکپور در ضلع شمالی زمین و در دو گروه سبز و قرمز به مرور برنامه های تاکتیکی و اصول دفاعی پرداختند. گروه دیگر بازیکنان نیز در ضلع جنوبی زمین و زیر نظر هادی طباطبایی به تمرین گلزنی پرداختد. انجام حرکات ترکیبی و ضربه زدن به سمت دروازه از داخل محوطه ۱۸ قدم، دستور کار بازیکنان در این بخش از تمرین بود. در این بخش از تمرین طباطبایی تاکید زیادی بر دقت در زدن ضربات آخر و استفاده از توپ های برگشتی داشت. کری خواندن مهاجمان و دروازه بان های تیم امید در این بخش تمرین جالب توجه بود.
در بخش پایانی تمرین، بازیکنان در دو گروه سبز و قرمز و در تیم های پنج نفره به صورت چرخشی به تمرین ضد حمله، مرور اصول دفاعی و گلزنی پرداختند که با کیفیت بالایی برگزار شد و رضایت کادر فنی را به دنبال داشت.
در پایان تمرین امروز بازیکنان زیر نظر کن استید به سرد کردن پرداختند و بعد از عزیمت به هتل، راهی استخر شدند.

604/602

کد خبر: 562167

وب گردی

وب گردی