پدر، با ۲۷ ضربه چاقو کشته شد/ پسر مظنون شماره یک  است

پدر ٥٥ ساله با ٢٧ ضربه چاقو در خانه فرزندانش به قتل رسید. در حالی که پسر جوانش ادعا می کند مرد ناشناسی عامل این قتل هولناک است اما مدارک نشان می دهد او مظنون شماره یک پرونده باشد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه شهروند، عقربه ها ساعت ١٤ روز ١٤ آذر ماه را نشان می داد که ماموران کلانتری ١٠٣ گاندی در جریان یک جنایت در خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان ظفر قرار گرفتند. وقتی مأموران به محل جنایت رفتند در بررسی‌های نخست مشخص شد مرد ٥٥ ساله‌ای با ضربات چاقو به قتل رسیده است. با اعلام وقوع این جنایت منافی آذر بازپرس ویژه قتل بازپرس سوم دادسرای جنایی تهران به همراه تیمی از کارآگاهان به صحنه قتل رفتند . در بررسی صحنه جرم مشخص شد که مرد میانسال با ٢٧ ضربه چاقو به قتل رسیده است. تحقیقات نشان می داد پسر ٢٥ ساله این مرد وقتی به خانه رسیده است با مردی روبه رو شده است که قصد فرار داشته اما او مانع او شده است.

او به بازپرس جنایی تهران گفت: ١٨ ماه پیش مادرم فوت کرد . پدرم راننده شرکت واحد است و جدا از ما زندگی می کند . من به همراه دو خواهر دوقلویم در این خانه زندگی می‌کردیم. پدرم گاهی به ما سر می زد . امروز برای انجام امور بانکی از خانه بیرون رفتم، ساعت ٢ بود که به خانه برگشتم اما وقتی وارد ساختمان شدم، مرد چاقو به دستی را دیدم که از خانه مان بیرون آمد و به من حمله کرد. می‌خواست فرار کند که ضربه‌ای به دستم زد. بار دیگر لباسش را گرفتم اما او توانست فرار کند. با ادعاهای پسر جوان همسایه‌های آپارتمان شماره ٤٦ مورد بازجویی قرار گرفتند یکی از اهالی ساختمان در تحقیقات به مأموران گفت: من کسی را ندیدم که وارد خانه آنها شود، اما پسر مقتول را از صبح بارها دیدم. اظهارات همسایه‌ها کافی بود تا بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای جنایی تهران دستور بازداشت پسر مقتول را به دلیل اظهارات متناقضش صادر کرد و این متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

20106

کد خبر: 562278

وب گردی

وب گردی