آغاز فعالیت کمیته های شورای پژوهش علوم انسانی طی یک ماه آینده

عضو شورای توسعه پژوهش و فناوری علوم انسانی گفت: سه کمیته این شورا تصویب و تایید شده است که فعالیت این کمیته ها طی یک ماه آینده آغاز می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، محسن شریفی گفت: در شورای توسعه پژوهش و فناوری علوم انسانی وزارت علوم سه کمیته برنامه ریزی پژوهشی، فناوری و حمایت و پشتیبانی تصویب شده است که فعالیت این کمیته ها طی یک ماه آینده آغاز می شود.

او گفت: هریک از کمیته های این شورا دارای ۵ تا ۷ عضو هستند که این اعضا متشکل از صاحب نظران، پژوهشگران و فعالین شرکت های دانش بنیان در حوزه علوم انسانی است.

عضو شورای توسعه پژوهش و فناوری علوم انسانی گفت: این شورا اقدام به تدوین برنامه راهبردی کلان درحوزه علوم انسانی کرده است.

شریفی گفت: طی چند ماه آینده چارچوب و روش های مربوط به سند راهبردی پژوهش علوم انسانی تدوین و تعیین خواهد شد.

او گفت: تمامی موسسات پژوهشی و آموزشی در حوزه علوم انسانی باید دارای برنامه راهبردی باشند تا از این طریق چارچوب و الگوی مشخصی برای برنامه های خود دنبال کنند.

عضو شورای توسعه پژوهش و فناوری علوم انسانی گفت: در برنامه های راهبردی موسسات و مراکز پژوهشی و آموزشی فعال در حوزه علوم انسانی باید نحوه تعامل این مراکز با یکدیگر نیز مشخص شود.

شریفی گفت: سند راهبردی پژوهش علوم انسانی که توسط این شورا تدوین می شود کامل کننده برنامه های راهبردی مراکز و موسسات پژوهشی حوزه علوم انسانی خواهد بود.

20104

کد خبر: 562324

وب گردی

وب گردی