رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان ارائه خدمات علمی،پژوهشی به جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد لاهیجان در جلسه مشترک با بسیج سازندگی استان گیلان گفت:رویکرد جدید واحد لاهیجان،ارائه خدمات ارزنده علمی و پژوهشی به جامعه است.

به گزارش ایسکانیوز، سهراب کردرستمی رئیس دانشگاه آزاد واحد لاهیجان در نشست مشترکی با مسئول سازمان بسیج سازندگی استان گیلان با بیان اینکه دستیابی به اهداف سند چشم انداز توسعه نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه تعامل نهادها و بهره مندی از ظرفیت علمی و پژوهشی مراکز علمی به دست می آید بیان کرد: همت جمعی مسئولین دانشگاه آزاد لاهیجان برای پیشرفت پایگاه علمی، روز آمد و مقتدر در سطح استان و کشور است.

وی با بیان اینکه رویکرد جدید دانشگاه آزاد مبتنی بر ارائه خدمات ارزنده علمی و پژوهشی به جامعه، سازمان ها و صنایع است گفت:از همکاری های متقابل فعالان بخش های اقتصادی، صنعتی، مدیران اجرائی و سایر نهادهای مردمی که برای پیشرفت علمی کشورمان عزیزمان تلاش می کنند، استقبال کنیم.

کردرستمی با اشاره به مجاهدت ها و تلاش های سازمان بسیج سازندگی استان گیلان، جهت ارائه خدمات عمومی و عمرانی افزود: تمرکز بر روند اجرای طرح اقتصاد مقاومتی با هدف پیشبرد مباحث اقتصادی، معیشتی و نیز مقوله اشتغال زایی در این زمینه ستودنی است.

در ادامه این نشست سرهنگ یونس تجربه کار رئیس سازمان بسیج سازندگی استان گیلان با بیان اینکه تحقق سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی از اولویت ها و اهداف سازمان بسیج سازندگی است گفت: یکی دیگر از اولویت های بسیج سازندگی استان گیلان، توسعه بخش کشاورزی در عرصه اقتصاد مقاومتی و نیز مشارکت جدی در پروژه های عمرانی در راستای محرومیت زدایی است.

به گزارش «روابط عمومی دانشگاه»؛ در پایان این نشست تفاهم نامه مشترکی به منظور بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه آزاد لاهیجان و سازمان بسیج سازندگی استان منعقد شود.

20101

کد خبر: 562377

وب گردی

وب گردی