معاون وزیر علوم: به زودی گزارش نهایی اردوهایی مختلط آماده می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت: نسخه اولیه گزارش اردوهای مختلط دانشجویی تهیه شده و بزودی گزارش نهایی آن آماده می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، سید ضیاء هاشمی، درباره گزارشی که قرار بود طبق دستور رئیس جمهور درخصوص اردوهای دانشجویی مختلط تهیه شود، گفت: گزارش مذکور توسط معاونت فرهنگی وزارت علوم تدوین و به وزیرعلوم ارایه شده است و وزیرعلوم در جلساتی آن را مطرح کرد‌ه‌اند.

او گفت: براساس این گزارش، برنامه اردوی مختلط دانشجویی که با مدیریت دانشگاه‌ها و یک اردوی رسمی باشد نداشتیم، اما درمورد برنامه‌های اردویی که برگزار شده و به شکل مختلط بوده مواردی بوده که تذکرات لازم داده شده، تاکید ما براین است که اردوهای دانشجویی طبق ضوابط برگزار شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیرعلوم گفت: در مورد برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها، جز در حوزه دانشکده‌های هنر و حوزه‌هایی که به صورت تخصصی موسیقی کار می کنند، در سایر موارد مجوز برگزاری کنسرت در دانشگاه صادر نشده است و بنا نیز نداریم مجوزی صادر کنیم.

او گفت: کنسرت و موسیقی در سطح جامع برگزار می شود و اعتقاد ما این است که دانشگاه‌ها برنامه های علمی، فکری و فرهنگی را باید در اولویت خود قرار دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیرعلوم گفت: در حال حاضر نسخه اولیه گزارش اردوهای مختلط دانشجویی منعکس شده اما برای اینکه این گزارش کامل شود، دوباره بر روی آن کار شده و گزارش جامع آن به زودی آماده می شود.

20104

کد خبر: 562697

وب گردی

وب گردی