راه اندازی واحدهای افغانستان و عراق دانشگاه علمی کاربردی تا پایان امسال

رئیس دانشگاه علمی کاربردی گفت: واحدهای بین الملل این دانشگاه در کشورهای عراق و افغانستان تا پایان امسال راه اندازی می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، محمد اخباری گفت: توسعه واحدهای بین الملل در کشورهای همسایه از اولویت های دانشگاه علمی کاربردی است و تا پایان امسال ۲ واحد بین الملل این دانشگاه در کشورهای عراق و افغانستان راه اندازی خواهد شد.

او گفت: در ابتدای راه اندازی این واحدها از مدرسانی که درحال حاضر در دانشگاه مشغول هستند استفاده خواهیم کرد اما بعد از اینکه توانستیم به اساتید دیگر کشورها دوره های مهارت محور را آموزش دهیم از اساتید خود کشورها برای تدریس در این واحدها استفاده خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی گفت: رشته هایی که در واحدهای بین الملل این دانشگاه تدریس خواهد شد براساس نیاز و اولویت کشورها تدوین و تدریس می شود.

اخباری گفت: کشورهای حاشیه خلیج فارس، آفریقایی و ترکمنستان درخواست دارند تا دانشگاه علمی کاربردی در این کشورها فعالیت کند که درخواست ها درحال بررسی است.

او گفت: این دانشگاه برنامه دارد اساتید کشورها را برای تدریس در دوره های مهارت محور آموزش دهد تا از این طریق ظرفیت های این دانشگاه در کشورهای مختلف قابل بهره برداری باشد.

20104

کد خبر: 562794

وب گردی

وب گردی