لغو سخنرانی ابراهیم اصغر زاده در دانشگاه علوم پزشکی کرمان

مجوز سخنرانی ابراهیم اصغر زاده فعال سیاسی اصلاح طلب که قرار بود امروز دوشنبه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت روز دانشجو برگزار شود، لغو شد.

ارسلان مقبلی، دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در توضیح روند گرفتن مجوز برای سخنرانی ابراهیم اصغر زاده در این دانشگاه گفت: انجمن اسلامی دانشگاه از اوایل آذر ماه درخواست مجوز برای برگزاری این سخنرانی را داده بود و با دادن مجوز برای برگزاری این نشست موافقت شده بود.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولین نامه رسمی صادر کردند که از مراسم استقبال می شود و هزینه تبلیغات و رفت و آمد را خواهند داد گفت: ما مجوز برگزاری سخنرانی را از هیئت نظارت بر تشکل های دانشگاه علوم پزشکی کرمان را دریافت کردیم.

مقبلی افزود: اما زمانی که امروز برای استقبال از حسین نقاشی و ابراهیم اصغر زاده مهمانان نشست به فرودگاه رفتیم ما را به اتاق حراست معرفی کردند و در آنجا معاونت دانشجویی دانشگاه، رئیس حراست و معاون رئیس حراست نامه ای را به ما نشان دادند که در آن لغو سخنرانی دکتر اصغر زاده انجام شده بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه موضوع سخنرانی به مناسبت روز دانشجو بوده است گفت: لغو مجوز سخنرانی از نظر تشکل های دانشجویی فرایند قانونی را طی نکرده است.

وی در پایان گفت: ما تاکنون موفق به برگرداندن مجوز سخنرانی آقای اصغر زاده، نشده ایم ولی همچنان به تلاشمان ادامه می دهیم.

قرار بود امروز سه شنبه ساعت 6 بعدظهر ابراهیم اصغر زاده از فعالین سیاسی اصلاح طلب به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی کرمان سخنرانی کند.

گفتنی است سخنرانی حسین نقاشی از اعضای حزب اتحاد ملت ایران و دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشگاه های تهران در موعد مقرر خود انجام خواهد شد.

201/201

کد خبر: 562832

وب گردی

وب گردی