ارزنده: به فراتر از ورودی می اندیشم

رکورددار پرش طول کشور گفت: با فراهم شدن شرایط به فرارتر از ورودی می اندیشم.

به گزارش ایسکانیوز، محمد ارزنده در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: حضور ایگور پاکلین برای هدایت ما خیلی خوب است و می توانیم راحت تر به هدف برسیم. البته اگر تمام برنامه هایی که به فدراسیون ارائه کرده ام عملی شود و شرایط ایده آل کاملا فراهم شود، به فرارتر از کسب ورودی می اندیشم و به دنبال دستاورد های تازه ای هستم.

وی افزود: ایگور پاکلین که به ایران آمد، شرایط برای حضور یک ماساژور در کنار تمرینات ما فراهم شد. در حال حاضر موزگوف هم در کنار ماست و در اردو ها ما را همراهی خواهد کرد. همچین شرایطی در سالهای اخیر در هیچ دوره ای نبوده که مربی و ماساژور همزمان در تمرینات ما حضور داشته باشند و این برای نخستین بار است که تا این حد به شرایط ایده آل نزدیک هستیم.

وی ادامه داد : قرار است سه هفته در بوشهر تمرین داشته باشیم. اگر شرایط مساعد باشد شاید زمان بیشتری بگذاریم. سال 2012 پیش از المپیک لندن نیز من در بوشهر تمرینات داشت و به ورودی نیز رسیدم. به هر هال امیدوارم شرایط طوری باشد که ما فقط تمرین کنیم و دغدغه دیگری نداشته باشیم. هر چند آقای کیهانی نیز بر همین امر تاکید دارند و میگویند شما فقط بر روی تمرینات تمرکز کنید.

602/602

کد خبر: 562858

وب گردی

وب گردی