پسر دایی جنایتکار در لیست اعدام/فقط قصد ترساندن او را داشتم

مرد جوانی که پسرعمه‌اش را کشته است در فهرست اعدامی‌ها قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران، شامگاه دهم مهرماه سال گذشته مأموران پلیس جنایی تهران در جریان مرگ مرموز پسر جوانی روی تخت یکی از بیمارستان‌ها قرار گرفتند.
خیلی زود تیمی از مأموران به بیمارستان اعزام شدند و در بررسی‌های میدانی پی بردند ساعتی پیش پسر 24 ساله‌ای به نام علی که با ضربات چاقو به قلبش به بیمارستان اعزام شده بود، تلاش تیم پزشکی برای نجات جان او مؤثر واقع نشده و بر اثر شدت جراحات از پای درآمده است. درحالی که تحقیق ادامه داشت، کارآگاهان فهمیدند قربانی با پسردایی خود درگیر شده و در این درگیری مجید با چاقو ضربه‌ای به علی زده و از محل گریخته است. همین سرنخ کافی بود تا پلیس جنایی برای دستگیری قاتل فراری وارد عمل شود.
همزمان مجید وقتی فهمید که پسرعمه‌اش در بیمارستان جان باخته است با مراجعه به پلیس آگاهی تهران خود را تسلیم مأموران کرد.
مجید در بازجویی‌ها گفت: همراه قربانی در یک کارگاه کار می‌کردیم اما چند روز پیش صاحبکارم، علی را اخراج کرد او هر روز به بهانه اینکه من باعث اخراجش شده‌ام به سراغم می‌آمد و ناسزاگویی می‌کرد. شب حادثه نیز با من تماس گرفت و توهین کرد. خیلی عصبانی شدم، چاقویی را از آشپزخانه برداشتم و به خانه‌شان رفتم.
وقتی زنگ خانه را به صدا درآوردم جلوی در آمد با هم درگیر شدیم، قصد ترساندن او را داشتم می‌خواستم روی بازویش ضربه‌ای بزنم که ناگهان چرخید و چاقو به قلبش اصابت کرد.
هرگز تصور نمی‌کردم ضربه‌ام باعث مرگ پسرعمه‌ام شود و اکنون نیز تقاضای عفو و بخشش دارم و بشدت از عملکردم پشیمان هستم. این مرد در شعبه 84 دادگاه کیفری یک استان تهران تحت محاکمه قرار گرفت و به قصاص نفس محکوم شد.
بنابر این گزارش، حکم قصاص قاتل از سوی شعبه 24 دیوانعالی کشور مهر تأیید خورد و پرونده برای اجرای حکم در اختیار دادسرا قرار گرفت.

20106

کد خبر: 562963

وب گردی

وب گردی