پیروزی ایران در دومین بازی از جام جهانی تکواندو

تیم ملی تکواندوی کشورمان در دومین پیکار خود در مسابقات جام جهانی از سد تیم ملی بلژیک گذشت و در جدول رده‌بندی گروه اول، ۳ امتیازی شد.

به گزارش ایسکانیوز، مسابقات تیمی جام جهانی تکواندو در سال ۲۰۱۵ با حضور ۸ تیم برتر جهان در گروه مردان و ۸ تیم برتر جهان در گروه زنان در مکزیک آغاز شده است.

به گزارش فدراسیون تکواندو، تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان که در گروه اول این رقابت‌ها با تیم‌های ازبکستان، بلژیک و آذربایجان هم گروه شده بود در دومین پیکار خود رو در روی تیم بلژیک قرار گرفت و توانست در نهایت با نتیجه ۴۰ بر ۲۹ برنده از شیاپ‌چانگ خارج شود و ۳ امتیاز به حساب خود واریز کند.

تیم ملی ایران همانند مبارزه اول با ترکیب آرمین هادی پور، ابوالفضل یعقوبی، سعید رجبی، مسعود حجی زواره و امید عمیدی در شیاپ چانگ حاضر شد و محمد کاظمی نیز یار ذخیره بود. آخرین مبارزه ایران در این رقابت‌ها با تیم آذربایجان است.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در اولین مسابقه خود در جدالی نزدیک و دیدنی ۲۶ بر ۲۵ نتیجه را به ازبکستان واگذار کرد. هم اکنون آذربایجان، ایران و ازبکستان هر کدام با ۳ امتیاز و بلژیک بدون امتیاز، اول تا چهارم هستند.

در گروه دوم تیم‌های مکزیک، کره جنوبی، روسیه و آمریکا حضور دارند که در مبارزه اول کره جنوبی از سد مکزیک گذشت و در ادامه روسیه، تیم آمریکا را برد.

در پایان مرحله مقدماتی، از هر گروه دو تیم راهی مرحله نیمه نهایی می شوند. هدایت تیم ملی تکواندوی کشورمان بر عهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی، مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است.

604/601

کد خبر: 562992

وب گردی

وب گردی