سامسونگ اپلیکیشن S Console Gamepad را برای بازی با تبلت Galaxy View منتشر کرد

سامسونگ صبح دیروز اپلیکیشن اندرویدی جدیدی با نام S Console Gamepad را منتشر کرد که شرایط لازم جهت بازی با تبلت Galaxy View را فراهم می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارنت، سامسونگ از چندی پیش‌ فروش بزرگ‌ترین تبلت خود که از نمایشگری 18.5 اینچی بهره می‌برد را با نام Galaxy View آغاز کرده. به گفته شرکت سازنده راه‌های مختلفی در جهت کنترل کردن این تبلت عظیم جثه تعبیه شده و در همین رابطه امروز نیز شاهد انتشار اپلیکیشن تحت عنوان S Console Gamepad هستیم که گوشی‌های هوشمند را به یک گیم‌پد مجازی تبدیل می‌کند.

همان‌طور که در تصویر فوق نیز مشاهده می‌شود، با نصب این برنامه بر روی یکی از گوشی‌های هوشمند سامسونگ می‌توان آن را به یک گیم‌پد مجازی تبدیل کرد که قادر است بازی‌های اجرا شده توسط تبلت Galaxy View را کنترل کند. این اپلیکیشن دارای شش قالب گیم‌پد مختلف بوده و از ژانرهای مختلف بازی مانند مسابقه‌ای، تیراندازی و… پشتیبانی می‌کند؛ علاوه بر این کاربران قادر خواهند بود دکمه‌های آن را بر اساس نوع بازی خود شخصی‌سازی کنند.

به گفته شرکت سازنده، این اپلیکیشن در وهله اول برای کنترل 100 بازی اجرا شده بر روی تبلت Galaxy View بهینه گردیده با این حال تا اکنون نامی از این بازی‌ها منتشر نشده است.

20102

کد خبر: 563019

وب گردی

وب گردی