عالمی: قلعه نویی بهترین گزینه برای سرمربیگری است

مربی سابق استقلال گفت: قلعه نویی در حال حاضر بهترین مربی ایران است و هرجایی که بده توانسته تاثیر خود را بگذارد.

به گزارش ایسکانیوز، درباره شایعه حضورش در تراکتورسازی به عنوان کمک امیر قلعه نویی اظهار داشت: بنده سال هاست که افتخار همکاری با امیر قلعه نویی را دارم و با شناختی که از رویه کاری این مربی دارم طبعا آخرین نفری خواهم بود که از انتخابم به عنوان مربی تراکتورسازی اطلاع پیدا خواهم کرد. تا به الان فقط در سایت ها دیده ام که به عنوان گزینه اول همکاری با قلعه نویی در تراکتورسازی انتخاب شدم اما هنوز نه تماسی با من گرفته شده و نه خبر خاصی دارم.

وی افزود: رزومه امیر قلعه نویی مشخص است. کسب قهرمانی های متعدد با تیم های مختلف نشان از توانایی های بالای این سرمربی است و بدون شک او بهترین مربی حال حاضر فوتبال ایران است.

کمک مربی سابق استقلال درباره جو منفی که در تبریز علیه امیر قلعه نویی وجود دارد، خاطرنشان کرد: تراکتورسازی طرفداران پرشور و پرجنب و جوشی دارد. اما قلعه نویی هم هرجا که رفته توانسته موثر باشد و بهترین نتایج را کسب کند. استنباطم این است که مردم تبریز با توجه به عشق و علاقه ای که به تیم خود دارند وقتی تغییرات مثبت را در تیم شان ببینند از سرمربی حمایت خواهند کرد. آنها باید بدانند قرار است چه گوهری به تیم شان بیاید و باید قدرش را بدانند.

عالمی در انتها گفت: اعتراضات و انتقادات در همه جا وجود دارد. استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است و بهترین بازیکنان را هم در اختیار دارد اما عده ای به عملکرد کادر فنی انتقاد دارند. پس این مشکلات در همه جای فوتبال ایران وجود دارد و فقط مختص تبریز نیست.

604/601

کد خبر: 563023

وب گردی

وب گردی