ادامه پیشروی‌های ارتش سوریه در حومه لاذقیه

ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود توانست مناطقی را در حومه شمالی لاذقیة از افراد مسلح باز پس گیرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سایت شبکه خبری المنار، نیروهای ارتش سوریه توانستند با پیشروی به سمت مسیر اصلی جنوب حلب که کنترل آن در دست افراد مسلح است به پیروزی های بیشتری در مناطق تحت کنترل آنها دست یابند.

بر همین اساس ارتش سوریه توانست کنترل منطقة تلة الحریشة واقع در حومه شمالی لاذقیة را بعد از وقوع درگیری با افراد مسلح به دست بگیرد.

ارتش سوریه اعلام کرد که بعد از به دست گرفتن کنترل تعدادی از روستاها از جمله زیتان و حمیرة وقلعجیة توانست به نزدیکی های منطقه الزربة وبلدة خان تومان برسد که این مساله به گفته افراد مسلح باعث تضعیف آنها شده است.

نیروهای سوری تلاش دارند تا مسیر اصلی میان حلب و دمشق را که یک راه حیاتی برای مخالفان سوری با هدف انتقال تجهیزا ت نظامی از حلب به سمت شمال به شمار می اید قطع کنند.

بعد از گذشت 2 ماه از آغاز حملات هوایی روسیه علیه مواضع تروریست ها و عملیات زمینی ارتش سوریه این نیروها توانسته‌اند به دستاوردهای خوبی دراستان لاذقیه در نزدیکی مرزهای ترکیه و جنوب حلب دست پیدا کنند.

نیروهای ارتش سوریه در منطقه خان تومان که پیشتر تحت کنترل نیروهای مسلح بود ذخایر بزرگی از تجهیزات داشتند و بازپس گیری این منطقه به نیروهای ارتش کمک می کند تا خطوط ارتباطی بین مخالفان در حلب و ادلب را قطع کند.

301301

کد خبر: 563061

وب گردی

وب گردی