برگزاری دهمین دوره آزمون آیلتس و آزمون جامع دانشجویان مقطع دکتری

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از برگزاری دهمین دوره آزمون زبان پیشرفته آیلتس در واحد کرمانشاه و همزمان آزمون جامع دانشجویان مقطع دکتری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مسلم رستمی از برگزاری دهمین دوره آزمون آیلتس با حضور بیست و یک نفر از شرکت کنندگان به میزبانی واحد کرمانشاه خبر داد.

رستمی با اشاره به اینکه مرکز آزمون های زبان خارجی پیشرفته واحد کرمانشاه یکی از بی نظیرترین مراکز این آزمون ها است گفت: در سراسر ایران هفت واحد دانشگاهی دارای چنین مرکزی هستند که دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه نیز یکی از این مراکز مهم است.

معاون آموزشی واحد کرمانشاه در خصوص دهمین دوره آمون آیلتس گفت: بیست و یک نفر متقاضی این دوره به مدت سه روز در مراحل مختلف نوشتاری، شنیداری، گفتاری و مصاحبه شرکت کردند و این افراد با کسب حداقل امتیاز میانگین این آزمون که شش است می توانند به عنوان پذیرفته شده این آزمون محسوب شوند.

رییس شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی استان کرمانشاه در خصوص برگزاری آزمون جامع مقطع دکتری نیز گفت: برای نخستین بار آزمون جامع به صورت متمرکز برای تمامی رشته ها در یک تاریخ مشخص برگزار شد. در این آمورن تعداد 46 نفر از دانشجویان مقطع دکتری در 8 رشته ی آموزشی شرکت داشتند.

20101

کد خبر: 563068

وب گردی

وب گردی