کارگردان برنده اسکار افسانه محمدعلی کلی را زنده می کند

آنگ لی یک فیلم سه بعدی بر مبنای مبارزه محمد علی کلی و جو فریزر در مانیل می‌سازد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آسوشیتدپرس، آنگ لی پیش از این که شروع به تهیه فیلم «راه روی طولانی بین دو نیمه بیلی لین» کند، فیلم «زندگی پای» را ساخت و حالا قصد دارد یک فیلم سه بعدی روی رینگ بوکس بسازد و افسانه مبارزه محمدعلی کلی و جو فریزر را زنده کند.

این فیلم که هنوز عنوانی برایش انتخاب نشده با حضور ری فیشر و دیوید اویلوو از فیلم «سلما» در نقش این دو قهرمان ساخته می شود.

گفته شده آنگ لی منتظر این بود که تکنولوژی توانایی رسیدن به لحظه‌های خاص این نبرد را داشته باشد.

فیلمنامه این فیلم را پیتر مورگان نوشته که پیش از این «فراست/نیکسون» را نوشته بود. اطلاع بیشتری از این فیلم در دست نیست جز این که گفته شده دیوید اویلوو و ری فیشر انتخاب‌های اصلی آنگ لی هستند.

اویلوو بیش از همه برای بازی در نقش دکتر مارتین لوتر کینگ در فیلم «سلما» شناخته شده و فیشر نیز تاکنون یک بار در نقش محمد علی بازی کرده است.

این فیلم که بر مبنای مبارزه این دو قهرمان دنیای بوکس در مانیل ساخته می شود پس از این که کار تهیه «راه روی طولانی بین دو نیمه بیلی لین» تمام شود، کلید می خورد. این فیلم با بازی کریستین استوارت و استیو مارتین و وین دیزل ساخته شده و نوامبر آینده اکران می‌شود.

آنگ لی برنده اسکار بهترین کارگردانی برای فیلم «زندگی پای» در سال ۲۰۱۲ و «کوهستان بروکبک» در سال ۲۰۰۵ است. او برنده بفتای بهترین کارگردانی برای فیلم «ببر خیزان، اژدهای پنهان» در سال ۲۰۰۰ و «کوهستان بروکبک» در سال ۲۰۰۵ است.

502502

کد خبر: 563154

وب گردی

وب گردی