واکنش رامبد جوان به کشیدن بخیه کودک اصفهانی/خندوانه کی شروع میشود؟

رامبد جوان درباره‌ی ادامه ساخت برنامه «خندوانه» مطالبی را منتشر و اعلام کرد که نمی‌تواند این برنامه را به پخش بعد از ایام عزاداری برساند.

به گزارش ایسکانیوز رامبد جوان در صفحه اینستاگرامش ضمن عرض تسلیت برای ایام سوگواری رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام رضا (ع)، درباره این برنامه نوشت:

«حالا می‌رسیم به سوال مکرر و اساسی یعنی: «خندوانه» کی شروع می شه؟؟؟؟

عزیزان من، من الان مشغول شروع فیلمم هستم پس یقیناً نمی‌تونم تمام وقت در اختیار «خندوانه» باشم. ولی این دلیل نمی‌شه که «خندوانه» هم جلو نره. بعد از گذشت ٢ سال و ساخت ٢ فصل و در مجموع نزدیک به ٣٠٠ قسمت از «خندوانه» گروهی شکل گرفته که هم قبل از این حرفه‌ای بودن و هم حالا «خندوانه» رو خیلی خوب می شناسن. این گروه درجه یک که تعدادشون هم ماشاالله زیاده، بیش از یک ماه هست که دارن کار می‌کنن.»

او در بخش دیگری از مطلبش درباره «خنداونه» نوشت:

«هر ١٠ روز یک بار هم همه سرگروه‌ها در جلسه‌ای همه چیز رو به من توضیح می دن و در جریانم قرار می‌دن و هنوز کلی کار هست باید انجام بدن. پس چه من فیلم بسازم و چه نسازم «خندوانه» نمی‌تونه بعد از ماه صفر آماده پخش باشه. زمان پخشش رو هم الان نمی‌تونم اعلام کنم چون شدنی نیست. ولی شک نکنین که همه مفصل دارن کار می‌کنن.»

جوان که در متن ارسالی خود از شروع فیلم‌برداری فیلم «نگار» خبر داد و از مردم خواست تا نسبت به شیوع بیماری آنفولانزا مراقب باشند و درباره وقایع اخیری که در حوزه سلامت و پزشکی در بیمارستان خمینی شهر اتفاق افتاده است، نوشت:

« بعضی چیزا رو آدم نمی دونه چه واکنشی نشون بده یا باید کاملاً به روت نیاری یا باید عین کوه خراب بشی روش. مثل اون به ظاهر بیمارستانی که اون رفتار حیرت‌انگیز(نمی گم حیوانی، چون حیوان‌ها فقط برای غذا و دفاع خشونت می کنن) رو با اون بچه و مادر کرد....!!!

داریم با این اخلاق و رفتار به کجا می‌ریم خدا می دونه!!!!»

502502

کد خبر: 563445

وب گردی

وب گردی