جشن تولد 99سالگی آقای بازیگر

جشن تولد ۹۹ سالگی کرک داگلاس با حضور شماری از چهره‌های درجه یک صنعت سینما برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از رویترز، در مراسم جشن تولد کرک داگلاس بازیگر اسطوره‌ای سینما که با حضور سه پسرش مایکل، پیتر و جوئل و با حضور عروسش کاترین زتا جونز برگزار شد، یک دسته گل بزرگ از رزهای قرمز و سفید و با کیکی که رویش نوشته شده بود: «امروز ۹۹» تولد او گرامی داشته شد.

با این حال یک کیک خیلی بزرگ نیز تدارک دیده شده بود که روی میز اتاق نهارخوری قرار گرفته بود.

در این مراسم کرک داگلاس ۱۵ میلیون دلار هدیه کرد تا استودیو وودلند هیلز یک ساختمان دو طبقه برای آلزایمر بسازد؛ مرکزی که توانایی مراقبت از ۸۰ نفر از اعضای صنعت سینما را که به این بیماری مبتلا شده‌اند دارد. انتظار می‌رود این ساختمان در سال ۲۰۱۶ کامل شود.

در این مراسم جفری کاتزنبرگ رییس بنیاد MPTF از کرک داگلاس و همسرش که تاکنون بیش از ۴۰ میلیون دلار به این امر اختصاص داده‌اند، تجلیل کرد. در واقع آنها در سال ۱۹۹۲ به ایجاد واحد آلزایمر در این موسسه کمک کردند که به نام پدر کرک داگلاس خوانده شده است.

در این مهمانی مایکل داگلاس با ادای یک سخنرانی گفت چقدر مردم درباره مقاله‌های کرک داگلاس که در هافینگتون پست منتشر می‌شود، کتابش و فیلم هایش با او صحبت می‌کنند و پدرش پاسخ داد: پسرم ثابت کرد اگر شما به اندازه کافی پول داشته باشید می‌توانید مایکل داگلاس را داشته باشید تا برایتان در هر رویدادی سخنرانی کند.

ران مه‌یر رییس یونیورسال از دیگر مهمانان این مراسم بود که درباره نامیدن خیابانی در این کمپانی به نام کرک داگلاس حرف زد و گفت این کار به زودی انجام می شود.

دان ریکلز دوست قیدمی داگلاس از دیگر مهمانان بود. در این مهمانی درباره نحوه برگزاری جشن ۱۰۰ سالگی کرک داگلاس در سال آینده نیز حرف‌هایی زده شد. قرار است این جشن تولد همزمان با جشن تولد ۱۱۰ سالگی «ترومبو» فیلمنامه نویس او گرفته شود که هر دو در یک روز با ۱۰ سال فاصله به دنیا آمدند.

«ترومبو» فیلمنامه‌نویسی است که اسمش در فهرست سیاه هالیوود قرار گرفت و داگلاس در حمایت از وی در فیلم «اسپارتاکوس» در سال ۱۹۶۰، اسم او را برخلاف دستوری که از سوی کمیته مک کارتی داده شده بود، در تیتراژ فیلم نوشت.

در فیلم جدید که با عنوان «ترومبو» ساخته شده و برایان کرانستون نقش او را بازی کرده است، حضور کرک داگلاس در این ماجرا خیلی جدی نشان داده شده است. این فیلم دو روز پیش نامزد دریافت سه جایزه گلدن گلوب شد.

502502

کد خبر: 563663

وب گردی

وب گردی