PlayStation®Messages اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید و آی او اس است که به کمک آن می‌توانید به شبکه‌ی جهانی PSN وصل شوید و با دوستان خود در بازی‌های PS3 در تماس باشید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از زومیت، پلی استیشن اگر محبوب‌ترین کنسول تاریخ بازی‌ها نباشد، بدون شک جزو دو کنسول برتر دنیا است که این روزها با نسخه‌ی چهارم خود طرفداران آن بیش از پیش نیز شده‌اند. سونی از نسخه‌ی سوم پلی استیشن اقدام به تاسیس شبکه‌ی آنلاین تحت عنوان PlayStationNetwork کرد که به اختصار آن را PSN نامید و از این بستر برای امور مختلفی همچون انجام بازی‌ها به صورت آنلاین، فروش نسخه‌ی دیجیتالی بازی‌ها و... استفاده کرد که استقبال کاربران از آن نیز مثال زدنی بود. در این سرویس شما می‌توانید با هر شخصی بدون توجه به مکان او به انجام بازی‌های آنلاین بپردازید و حتی می‌توانید دوستان نزدیک را نیز به لیست دوستان خود اضافه کنید تا هنگامی که آنلاین بودند بتوانید به آن‌ها دعوتنامه‌ای برای پیوستن به یک بازی آنلاین بفرستید.

PlayStation®Messages اپلیکیشنی از سوی سونی برای کاربران PSN است که این بستر آنلاین را بیش از پیش کامل کرده و ارتباط بین کاربران و دوستان را به طور چشمگیری بهبود بخشیده است. به محض وارد شدن به این اپلیکیشن پیام رسان، لیست دوستان را در PSN به شما نمایش می‌دهد و درصورتی که شخص مقابل نیز این برنامه را در گوشی خود نصب داشته باشد، می‌توانید مانند یک مسنجر با او به گفتگو بپردازید. در صورتی که پیش از این به PSN متصل شده اید و در این شبکه عضو هستید، می‌توانید از همان ایمیل و رمزعبور برای وارد شدن به مسنجر سونی نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید که این برنامه تنها برای صاحبان پلی استیشن قابل استفاده خواهد بود و امکان ثبت نام در آن برای افرادی که از پلی استیشن و در نتیجه از آیدی عمومی در PSN برخوردار نیستند، قابل ثبت نام و استفاده نخواهد بود.

10102

کد خبر: 563820

وب گردی

وب گردی