آغاز ثبت مهمانی دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از ۲۵ آذر

متقاضیان مهمانی دانشجو به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نیمسال دوم تحصیلی ۹۵-۹۴ از ۲۵ آذرماه فرصت دارند که با ورود به سامانه، تقاضای مهمانی خود را ثبت کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، فرآیند بررسی درخواست های میهمانی برای نیمسال دوم سال ۹۵-۹۴ در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ۲۵ آذر تا ۱۵ دی ماه صرفاً از طریق سامانه الکترونیکی انجام می گیرد و مدارک دریافت و بررسی می شود . هیچگونه تقاضایی به صورت حضوری یا مکاتبه ای پذیرفته نخواهد شد.

ثبت نام در سامانه هیچگونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نمی کند و پذیرش قطعی بر اساس تصمیمات کمیسیون نقل و انتقالات آتی دانشگاه و با رعایت آیین نامه و مقررات آموزشی و پرداخت شهریه معادل بین الملل دانشگاه خواهد بود.

نتیجه نهایی از طریق سامانه الکترونیکی مربوط به دانشجویان تا تاریخ ۱۵ بهمن ماه ۹۴ به اطلاع متقاضیان رسانیده می شود. مسئولیت صحت اطلاعات و مستندات ارائه شده جهت طرح در کمیسیون نقل و انتقالات به عهده متقاضی است.

با توجه به اینکه نتیجه نهایی درخواست ها در نیمه اول بهمن ماه مشخص می شود ضروری است کلیه متقاضیان نسبت به انتخاب واحد خود و حضور در دانشگاه مبدا نیز اقدام کنند.

10104

کد خبر: 563842

وب گردی

وب گردی