بهروان: احتمال تغییر ساعت دیدار راه آهن و پرسپولیس وجود دارد

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:ورزشگاه شهر قدس در حال حاضر نواقصی دارد که اگر تا روز بازی رفع شود به احتمال زیاد بازی راه آهن و پرسپولیس در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، غلامرضا بهروان درباره حضور در منزل هوادار مرحوم پرسپولیس اظهار داشت: من به همراه تاج، رویانیان، کاشانی و شهردار منطقه مربوطه به منزل این هوادار رفتیم و قرار شد امکاناتی از سوی شهرداری، باشگاه و بیمه در اختیار خانواده وی قرار دهیم. با تک تک اعضای خانواده این هوادار صحبت کردیم و فکر می کنم دیدار بسیار خوبی بود. زیرا آنها خیلی خوشحال شدند. وظیفه ای بود بر دوش ما که انجام شد.

وی ادامه داد: بیمه قرار است به وظایفی که دارد عمل کند و همینطور شهرداری هم قول داده کمک هایی به این خانواده کند. ترجیح می دهم که در این باره بیشتر صحبت نکنم و زمانی که عملی شد به آن بپردازیم. فقط می توانم بگویم عمده کمک ها مالی است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره عدم حضور طاهری در منزل این هوادار مرحوم اذعان داشت: طاهری تازه از کربلا آمده و گویا دچار بیماری شده است. او قول داده که امروز یا فردا به منزل این هوادار برود. به هر حال ما قرارمان را از قبل گذاشته بودیم و طاهری در جریان نبود.

بهروان درباره امکاناتی که قرار است برای ورزشگاه ها در نظر گرفته شود تا از این اتفاقات جلوگیری شود گفت: صحبت کردیم تا سازوکاری فراهم کنیم تا دیگر شاهد این دست از اتفاقات نباشیم. آمبولانس ها باید تعدادشان مشخص شود و هرکدام وظیفه خود را به خوبی بدانند. ضمن اینکه بیمه هم باید در بحث امنیت جانی هواداران به ما کمک کند. در آن روز هیات فوتبال استان و باشگاه نفت تهران میزبان بودند و آنها باید کاری می کردند تا از این اتفاقات جلوگیری شود. این بنده خدا که عمرش تا همین جا بود اما دلیل نمی شود که در برابر سایر هواداران کوتاهی کنیم و این گونه بیندیشیم که دیگر این اتفاق برای هیچ هواداری نمی افتد. هوادار سرمایه فوتبال ماست. باید برای رفاه آنها هرکاری از دست ما بر بیاید انجام دهیم.

وی درباره محرومیت فرید بهزادی کریمی گفت: پرونده فرید کریمی در دست بررسی است و بهتر است که کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در این رابطه پاسخگو باشد. به هر حال واضح است که ما این بازیکن را محروم نکردیم و سازمان لیگ به او اجازه بازی داده است. در این میان کمیته انضباطی دستور موقت داده است که این بازیکن فعلا بازی نکند.ما هم طبق دستور کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به او اجازه بازی ندادیم. بنابراین حکمی صادر نشده است. دستور موقت است و می تواند تغییر کند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره جلسه امروز سازمان لیگ با کمیسیون امنیت اظهار داشت: امروز جلسه ای با کمیسیون امنیت برگزار کردیم تا برگزاری بازی راه آهن و پرسپولیس را در ورزشگاه شهر قدس بررسی کنیم. زیرا راه آهن میزبان است و درخواست کرده تا بازی در ورزشگاه شهر قدس برگزار شود. در این جلسه مواردی گفته شد و بازدید از این ورزشگاه صورت گرفت. این ورزشگاه در حال حاضر نواقصی دارد که اگر تا روز بازی رفع شود به احتمال زیاد بازی راه آهن و پرسپولیس در ورزشگاه شهر قدس برگزار خواهد شد.

بهروان افزود: شورای تامین درخواست داشت که به دلیل برگزاری بازی در ورزشگاه شهر قدس ساعت بازی تغییر کند. به همین خاطر به احتمال زیاد این بازی 30 الی 45 دقیقه زودتر برگزار می شود.

604/602

کد خبر: 563900

وب گردی

وب گردی