توکلی در تیم ملی وزنه‌برداری ماند/13 وزنه‌بردار به اردو دعوت شدند

در جلسه کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری، قرار شد حسین توکلی همچنان به کار خود در تیم ملی ادامه دهد و 13 وزنه‌بردار نیز به اردو تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش ایسکانیوز، جلسه کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری عصر امروز (یکشنبه 22 آذر) با حضور علی مرادی رییس فدراسیون وزنه‌برداری، حسین مقامی دبیر فدراسیون، محمد نصیری مشاور عالی فدراسیون و عضو کمیته فنی، محمد زهتاب، نصرالله دهنوی رییس کمیته فنی، مهدی عطار اشرفی، علی پاکیزه‌جمع، سجاد انوشیروانی، عبدالکریم پورکیان، جلیل امیری، همایون بسطامی به جهت بررسی عملکرد تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان در مسابقات جهانی آمریکا با حضور حسین توکلی سرمربی تیم ملی برگزار شد.

در این جلسه که بیش از پنج ساعت به طول انجامید، تمام نقاط ضعف و قوت کادر فنی در رقابت‌های هیوستون توسط تک تک اعضا به نقد درآمد تا سرمربی تیم ملی پاسخگوی عملکرد فنی خود و شاگردانش در این دوره از رقابت‌های باشد.

این نشست که با محوریت بررسی شرایط فنی تک تک وزنه‌برداران و کادر فنی تیم ملی در دوئل جهانی بود، سرانجام پس از پنج ساعت گفت‌وشنود فنی، نتایج زیر را به دنبال داشت:

توکلی با قدرت به کارخود ادامه می‌دهد

کمیته فنی پس از نقد عملکرد فنی حسین توکلی و تیم همراهش از زوایای مختلف، وضعیت تیم ملی را در آمریکا خیلی صریح و بدون رودربایستی با سرمربی تیم ملی بررسی کرده و ضمن بازگو کردن تمامی نقاط ضعف و کمبودهایی که توکلی و شاگردانش در این دوره از رقابتها به نمایش گذاشتند و خواستار تغییر نگرش کلی در پاره ای از مسایل فنی تیم ملی بزرگسالان که در راه رسیدن به المپیک قرار دارد، شدند. در نهایت ریاست فدراسیون به همراه اعضای کمیته فنی پس از شنیدن صحبت‌های حسین توکلی تصمیم به ابقاء وی در سمت خود شدند.

بر همین اساس توکلی همچنان بعنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان به کار خود با قدرت ادامه می‌دهد. البته کمیته فنی بصورت دوره‌ای در حین برگزاری اردوهای تیم ملی در فواصل مختلف ضمن رویت برنامه های فنی سرمربی تیم ملی عملکرد وی را ارزیابی می‌کنند.

اضافه شدن یک مشاور بلغاری به کادر فنی

علی مرادی رییس فدراسیون وزنه‌برداری برای تقویت کادر فنی تیم‌های ملی در هر سه رده خصوصاً رده سنی بزرگسالان، پیشنهاد اضافه شدن یک مشاور بلغاری با تجربه و کارکشته را در جلسه کمیته فنی مطرح کرد که در نهایت این پیشنهاد پس از بررسی فنی با اکثریت آرا به تصویب رسید.

حضور این مشاور بلغاری تنها به منزله تقویت فنی تیم ملی و به‌روزتر شدن برنامه‌های آماده‌سازی وزنه‌برداران ملی‌پوش در هر سه رده سنی است.

13 وزنه‌بردار به اردوی المپیکی تیم ملی دعوت شدند

حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بابت برگزاری دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری اسامی 13 وزنه‌بردار مطرح کشورمان را برای بررسی به کمیته فنی معرفی کرد که در نهایت پس از تایید فنی عملکرد این وزنه‌برداران توسط رییس فدراسیون و اعضای کمیته فنی با صدور مجوز برای حضور آنها در اردوی المپیکی تیم ملی موافقت شد. بر همین اساس، اسامی دعوت شدگان به شرح زیر است:

1- بهداد سلیمی

2- بهادر مولایی

3- کیانوش رستمی

4- علی هاشمی

5- سهراب مرادی

6- محمدرضا براری

7- کیا قدمی

8- عماد باقری

9- مهدی میرزایی

10- ایوب موسوی

11- وحید خدادادی

12- یاسین باقری

13- حامد مجیدی

همچنین حضور سعید محمدپور در تیم ملی به نظریه قطعی پزشک متخصص درخصوص وضعیت نهایی آرنج مصدوم این وزنه‌بردار و شرایط آمادگی وی برای حضور و شرکت در اردوی تیم ملی بستگی دارد.

601/601

کد خبر: 563942

وب گردی

وب گردی