280 اثر متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر

مدیر دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر گفت: تا پایان مهلت دریافت فرم درخواست حضور در جشنواره فیلم فجر (15 آذرماه)، 280 اثر در بخش های مختلف این جشنواره فرم پر کرده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، سیمون سیمونیان در این‌باره اظهارکرد: پس از بررسی های به عمل آمده و بر اساس تقاضاهای ارائه شده، 265 اثر که مطابق آیین نامه جشنواره فیلم فجر و ضوابط سازمان سینمایی بودند توسط هیات های انتخاب درحال بازبینی هستند.
وی تاکید کرد: بدیهی است چنانچه نسخه کامل این آثار در موعد مقرر به دبیرخانه ارائه شود توسط هیات انتخاب مورد بازبینی قرار خواهد گرفت. در مرحله بازبینی، نسخه راف کات بدون میکس و موسیقی نیز پذیرفته می شود.
مدیر دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر یادآور شد: در بخش سودای سیمرغ 77 فیلم، نگاه نو 30 فیلم، هنر و تجربه 68 فیلم و در بخش مستند 90 فیلم مطابق آیین نامه جشنواره هستند و بازبینی خواهند شد.
سیمونیان تصریح کرد: فیلم هایی که در سال های گذشته توسط هیات انتخاب بازبینی شده و پذیرفته نشده اند و یا فاقد پروانه ساخت و نمایش یا هرگونه منافات با مقررات و ضوابط سازمان سینمایی هستند از سوی دبیرخانه به هیات انتخاب ارائه نخواهند شد.
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 12 تا 22 بهمن به دبیری محمد حیدری برگزار می شود.
503502

کد خبر: 563972

وب گردی

وب گردی