صادق پور: ثبات در تیم باعث پیشرفت می شود

مدیرعامل جدید باشگاه راه‌آهن یزدان از ادامه همکاری با مهدی تارتار خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، رضا صادق‌پور در خصوص نتایج تیم راه‌آهن و این که این تیم 5 هفته است گل نزده، اظهار داشت: ان‌شاءالله با درایت کادر فنی و توانایی آنها بتوانیم شرایط را به گونه‌ای پیش ببریم که وضعیت تیم بهتر شود.

وی افزود: نظر مدیریت کلان مجموعه راه‌آهن حفظ تیم در لیگ برتر است و به همین علت ما سعی می‌کنیم شرایط تیم را به شکلی پیش ببریم که در مسیر موفقیت قرار بگیریم.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در خصوص قراردادی که علیرضا رحیمی در زمان مدیریتش با مهدی تارتار منعقد کرده و آیا او هم موافق ادامه همکاری با مهدی تارتار است یا خیر، گفت: ‌ان‌شاءالله کادر فنی راه‌آهن و تارتار به جای 5 سال 10 سال در راه‌آهن بمانند. چون همه مدیران باکیفیت، ثبات را دوست دارند. ما هم امیدواریم با درایت کادر فنی و همدلی، تیم را تقویت کنیم و به همه بازیکنان و مجموعه آرامش بدهیم. همانطور که اشاره کردم در پایان فصل، هدف راه‌آهن ماندن در لیگ برتر است.

صادق‌پور در خصوص انتقادات تارتار از اینکه مهرداد و میلاد محمدی در تمرینات کمتر حضور پیدا می‌کنند، گفت: شرایط سخت شده و من هم قبول دارم که کادر فنی باید تمامی بازیکنانش را در اختیار داشته باشد. طی هماهنگی با کاشانی و خاکپور قرار شد بازیکنان در موعد مقرر به تمرینات بیایند. باید فضا را طوری برای تارتار و تیمش فراهم کنیم که او هم بتواند نفراتش را در اختیار داشته باشد و در بازی‌ها از آنها استفاده کند.

مدیرعامل راه‌آهن در خصوص دلایل حضورش در بازی دربی امیدهای استقلال و پرسپولیس نیز گفت: به هرحال یکی از وظایف ما خدمت به پایه‌ها است و ما هم در مجموعه راه‌آهن تصمیم داریم مثل استقلال موفق باشیم. بازی استقلال و پرسپولیس در هر رده‌ای برای هواداران دارای اهمیت است و من هم طی صحبتی که پیش از این با مدیرعامل و اعضای فهیم هیأت مدیره استقلال داشتم به آنها گفتم که تیم‌های پایه استقلال قائم به فرد نیستند و به صورت سیستمی درآمدند. امیدواریم استقلال هم بتواند تولیدات خود را به تیم‌های بزرگسالان منتقل کرده و به موفقیت برسد.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا برگزاری بازی پرسپولیس و راه‌آهن در شهر قدس قطعی شده است یا خیر،‌ گفت: تائیدیه این موضوع را گرفته‌ایم و تمام فکرم این است که بازی در آنجا برگزار شود. مسئولان محترم هم قول همکاری داده‌اند و فضایی ایجاد کرده‌اند که ان‌شاءالله با هماهنگی شورای تامین، میزبان خوبی چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ فرهنگی و ورزشی باشیم.

604/602

کد خبر: 564005

وب گردی

وب گردی