رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت:  اعضای هیأت علمی باید با فعالیت بیشتری در حوزه پژوهش کار کنند

مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور معاونین آموزشی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی کشور، دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و رؤسا و اعضای هیأت رئیسه واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی  واحد رشت برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا امیر تیموری دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و ارائه گزارش فعالیت های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، بیان کرد: در زمان حاضر 48 هزار و 846 دانشجو در مقاطع مختلف در مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز رشد در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی رشت و لاهیجان، بیان کرد: همچنین در حال راه اندازی مرکز رشد در واحد بندرانزلی هستیم. مرکز تحقیقات شیلات لاهیجان در فهرست کارنامه پژوهشی واحد های استان بوده است .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تعداد اعضای هیات علمی در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان را 875 نفر عنوان و اضافه کرد: 40 درصد از این تعداد استادیار به بالا هستند.

دکتر امیرتیموری در ادامه این مطلب تصریح کرد: ۴۸ هزار و ۸۴۶ نفر دانشجو و بالای ۸۰۰ نفر عضو هیأت علمی داریم که نسبت خوبی تلقی می شود و ۱۴طرح دانش بنیان را مصوب داریم.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تاکید براینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ۲۳رشته دکترا در کنار واحد لاهیجان دارد، اظهار کرد: فعالیت های ما به خوبی در حال انجام است و باید هیأت علمی با فعالیت بیشتری در حوزه پژوهش کار کنند.

لازم به ذکر است در این مراسم که به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش برگزار شد، از 20 پژوهشگر برتر شامل یک نفر پژوهشگرکشوری، شش نفر از پژوهشگران استانی و 13 نفر از پژوهشگران برتر واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تجلیل شدند.

10101

کد خبر: 564019

وب گردی

وب گردی