مورینیو: کاستا سه سال دیگر در چلسی می ماند

سرمربی پرتغالی اعلام کرده که با وجود شایعات منتشره مبنی بربازگشت کاستا به لالیگا، او تا پایان قراردادش در چلسی خواهد ماند.

به گزارش ایسکانیوز، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی در صحبت هایی اعلام کرده که دیگو کاستا ستاره اسپانیایی تیمش تا 3 سال دیگر در استمفورد بریج خواهد ماند. این درحالی است که این روزها شنیده می شود که کاستا تمایل زیادی دارد تا به اتلتیکومادرید بازگردد. بعد از برد 0-2 چلسی مقابل پورتو هم کاستا در صحبتهایی از احتمال بازگشتش به لالیگا و گام گذاشتن درمسیر فیلیپه لوئیس (که از چلسی به اتلتیکوبازگشته)گفت تا گمانه زنی ها دراین باره شدت بگیرد. اما ژوزه مورینیو دراین باره نگران نیست و یادآوری کرده که کاستا برای سه سال دیگر درچلسی خواهد ماند.

آقای خاص دراین باره گفت: دیگو گفت که در فوتبال هیچ چیز معلوم نیست. فیلیپه لوئیس یک مثال بود. اوممکن بود از فرناندو تورس به عنوان نمونه دیگری مثال بزند. اتلتیکو باشگاه بزرگی است و مادرید هم شهر فوق العاده ای است. درعین حال لالیگا هم لیگ خیلی خوبی است. پس چرا یک بازیکن 27 ساله به بازگشت به این لیگ و این باشگاه فکر نکند. از نظر من مشکلی وجود ندارد. دروگبا 10 سال در چلسی ماند. البته من بعید می دانم که دیگو کاستا بخواهد تا 37 سالگی بازی کند. او از حضور در چلسی راضی است و دیگو هم یکی از بازیکنانی است که سه سال دیگر با تیم قرارداد دارد و فکر می کنم که تا پایان قراردادش اینجا بماند.

605/602

کد خبر: 564068

وب گردی

وب گردی