احتمال معرفی دوربین حرفه‌ای EOS 1D MK II کانن در اوایل سال جدید میلادی

بر اساس شایعات منتشر شده، احتمالا کانن در ماه ژانویه سال میلادی ۲۰۱۶، جدیدترین دوربین عکاسی حرفه‌ای و رده‌بالای خود با نام EOS 1D MK II را معرفی می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از زومیت، اگر به دنبال خرید یکی از دوربین‌های حرفه‌ای کانن باشید، احتمالا در ژانویه ۲۰۱۶ خبرهای خوشی را دریافت خواهید کرد! چراکه بر اساس شایعات جدید، کانن دوربین جدید خود را در اوایل سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد کرد؛ در حقیقت وب‌سایت Canon Rumors خبر داده‌ است که دوربین کانن مدل EOS 1D MK II در سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد.

اگرچه هنوز صحت این شایعات تایید نشده، اما بر اساس منابعی که به Canon Rumors اطلاع داده‌اند، دوربین EOS 1D MK II کانن در ژانویه سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد. احتمالا دلیل معرفی این دوربین در ماه ژانویه این است که کانن در این ماه یک دوربین DSLR معرفی خواهد کرد؛ البته احتمال رونمایی از EOS 80D هم وجود دارد. در هر صورت، بر اساس خبرهایی که توسط وب سایت Canon Rumors منتشر شده، احتمال معرفی دوربین EOS 1D MK II بسیار بالا است.

البته این اولین باری نیست که شایعاتی در خصوص یک مدل جدیدتر1D Xمنتشر می‌شود؛ در اواخر سال ۲۰۱۴ شایعاتی منتشر شده بود که بر اساس آن‌ها، کانن در نمایشگاه بین‌المللی دوربین و تکنولوژی تصویربرداری سال ۲۰۱۵، یکی از محصولات مهم خود را معرفی خواهد کرد که این خبرها هیچ وقت تحقق نیافت. از این‌رو احتمالا خبر معرفی دوربین EOS 1D MK II هم در حد شایعه باشد، گرچه این خبر از اهمیت بالایی برخوردار است.

نمایشگاه‌های CES و CP+ در اوایل سال ۲۰۱۶ برگزار خواهد شد که مطمئنا محصولات جدید بیشتری در جریان این نمایشگاه‌ها معرفی خواهند شد؛ اما در هر صورت مشخص نیست که EOS 1D MK II هم در بین این محصولات رونمایی خواهد شد یا خیر.

10102

کد خبر: 564125

وب گردی

وب گردی