فولکس واگن مدل مفهومی خودروی الکتریکی جدید خود را در CES 2016 معرفی خواهد کرد

پس از رسوایی‌های اخیر که فولکس واگن را به نوعی به حاشیه برد، حالا این شرکت تصمیم گرفته تا در رویداد CES 2016 از مدل مفهومی خودروی الکتریکی خود رونمایی کند. به این ترتیب فولکس واگن با معرفی این خودرو به نوعی راهبرد خود را در زمینه‌ی خودروهای الکتریکی به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از زومیت، فولکس واگن درصدد است تا رسوایی اخیر خود در زمینه فریب تست‌های آلایندگی خودروها را به دست فراموشی بسپارد. دکتر هربرت دیس - رئیس بخش خودروهای مسافربری فولکس ۵ دی در جریان رویداد CES 2016 سخنرانی با محوریت انرژی الکتریکی بعنوان نیروی محرکه جدید دنیای خودروسازی ایراد خواهد کرد.

دیس در این رویداد همچنین از مدل مفهومی جدیدی از خودروهای الکتریکی این شرکت رونمایی می کند که به نوعی نشان‌دهنده‌ی راهبرد فولکس واگن در رابطه با خودروهای الکتریکی خواهد بود.

گری شاپیرو - مدیر عامل موسسه فناوری‌های محصولات مصرفی که برگزار کننده رویداد CES 2016 است در این رابطه می‌گوید:

از این که هربرت دیس از برنامه‌های آینده‌ی فولکس واگن در جریان رویداد CES 2016 رونمایی می‌کند بسیار خرسند هستیم. بسیار خوشحالیم که فولکس واگن CES 2016 را برای معرفی مدل مفهومی خودروی الکتریکی خود که نشان‌دهنده آخرین دستاوردهای این شرکت در حوزه خودروهای ایمن و با مصرف بهینه است، برگزیده است.

هنوز جزئیات دقیقی از این خودروی جدید فولکس واگن در دسترس نیست؛ ولی به احتمال زیاد شاهد پیش‌نمایشی از نسل بعدی خودروی گلف یا یک Phaeton الکتریکی جدید خواهیم بود.

تا اینجا دستگاه‌های فریب تست‌های آلایندگی فولکس واگن در ۵۰۰ هزار خودروی این شرکت مجهز به موتورهای ۲ لیتری TDI در ایالات متحده آمریکا و بیش از ۱۱ میلیون خودروی دیگر در سراسر دنیا دیده شده است. این دستگاه‌های فریب تست‌های آلایندگی همچنین در موتورهای ۳ لیتری TDI V6 نیز که در خودروهای متنوعی از مدل‌های فولکس واگن، آئودی و پورشه مورد استفاده قرار گرفته هم دیده می‌شود. به تازگی نیز فولکس واگن مورد پیگرد قانونی به جهت فرار مالیاتی در رابطه با آلایندگی خودروهایش قرار گرفته است. حالا باید دید فولکس واگن تا چه حد قادر است در سال ۲۰۱۶ از جو ایجاد شده در ماه‌های اخیر فاصله بگیرد.

10102

کد خبر: 564128

وب گردی

وب گردی