گزارش تمرین استقلال/ مظلومی خطاب به استقلالی ها :از مجیدی تشکر کنید که پول هتل را پرداخت کرد

چون مربی اسقلال 7 میلیون تومان از جیبش داد تا هتل شهریار استقلالی ها را بپذیرد. مظلومی از بازیکنان تیمش خواست تا از فرزاد مجیدی تشکر کنند.

به گزارش ایسکانیوز،تیم فوتبال استقلال یک روز بعد از تساوی مقابل تراکتورسازی تبریز از ساعت 13 امروز برنامه‌‌های آماده‌سازی خود را برای دیدار مقابل صبای قم پیگیری کرد.

*خسرو حیدری و یعقوب کریمی دو غایب تمرین امروز استقلالی‌ها بودند و محسن کریمی نیز در محل تمرین حاضر شد و پس از کسب اجازه از مظلومی به کلینیک استقلال رفت.

*پرویز مظلومی که با لباس شخصی به محل تمرین آمده بود در ابتدا بازیکنان را دور هم جمع کرد. وی برای دقایقی پیرامون بازی با تراکتورسازی و عملکرد آنها به گفت‌وگو پرداخت ولی خوشحالی در چهره مظلومی پیدا بود و به نظر می‌رسید سرمربی استقلال از کسب نتیجه و عملکرد شاگردانش در دیدار روز گذشته رضایت داشت. مظلومی در ادامه صحبت‌های خود خطاب به بازیکنان گفت باید به خاطر اینکه 7 میلیون تومان از جیب آقای فرزاد مجیدی کسر شد و به حساب هتل شهریار رفت از او تشکر کنیم. به همین خاطر از شما می‌خواهم که همه او را تشویق کنید که در این لحظه بازیکنان اقدام به دست زدن برای مربی‌شان کردند.

*در ادامه مجید صالح با شوخی خطاب به مجیدی گفت اگر این پول را از باشگاه بگیری مطالبات قبلی‌ات هم پاک می‌شود. در این لحظه بازیکنان استقلال می‌خندیدند. مظلومی در ادامه صحبت‌هایش با دفاع از عملکرد بازیکنان تیمش در دیدار روز گذشته گفت: محسن قهرمانی با خودش کارت نیاورده بود و می‌خواست بدون کارت از فوتبال خداحافظی کند (باخنده) ما حتی دیروز می‌توانستیم برده باشیم و پنالتی ما هم گرفته نشد ان‌شاء‌الله از امروز برای بازی با صبا تمرین می‌کنیم و از این دیدار خانگی 3 امتیاز را می‌خواهیم.

*بعد از صحبت‌های پرویز مظلومی آرش برهان ضربه‌ای به توپ زد و خطاب به بازیکنان گفت تکنیک فقط نزد کرمانی‌ها است و بس.

*در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر علی‌اصغر قربانعلی پور به گرم کردن بدن‌ها پرداخته و سپس در گروه‌های چند نفره مشغول بازی شدند.در بخش دیگر دروازه‌بانان تیم استقالل به جز رحمتی مشغول بازی تنیس فوتبال شدند که حسین تراب‌پور هم به رحمتی گفت رحمتی امروز مثل محسن قهرمانی است و می‌خواهد داور باشد. دروازه بان استقلال هم پاسخ داد من هم امروز بازی آخرم است و می‌خواهم از فوتبال خداحافظی کنم که این صحبت گلر استقلال با خنده جمع همراه شد.

*علی نظری جویباری در ابتدای تمرین امروز در کمپ حجازی حضور پیدا کرد و پس از صحبتی کوتاه با مظلومی و فرزاد مجیدی محل تمرین را ترک کرد.

*هوای آلوده شهر تهران باعث شده بود تا بازیکنان در مورد نحوه تمرین در این هوای آلوده با یکدیگر صحبت کنند.

603/602

کد خبر: 564169

وب گردی

وب گردی