باشگاه مناظره کنندگان جوان در دانشگاهها راه اندازی می شود

سرپرست سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی از راه اندازی باشگاه مناظره کنندگان جوان در دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: بزودی برنامه ریزی برای راه اندازی این باشگاه انجام می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، مهدی کاظمی گفت: در حال حاضر بیش از یک هزارنفر از دانشجویان و تعدادی از اساتید دانشگاه درگیر مناظره دانشجویی (چهارمین دوره ملی مناظره دانشجویی) هستند که تعداد آنها درحال افزایش است.

او گفت: این دانشجویان از حوزه‌ها و نگرش‌های مختلف هستند که نسبت به دانشجویان دیگر دراین عرصه توانمند شده اند.

سرپرست سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گفت: اکنون در استان قزوین خود دانشجویان که از نظر سیاسی نگرش های متضاد و متفاوتی دارند گروهی را تشکیل داده‌اند که می‌توانند این فضا را تقویت کنند.

او گفت: برهمین اساس از سوی دانشجویان پیشنهاد شد که یک «باشگاه مناظره کنندگان جوان» تشکیل دهیم که بتواند این دانشجویان را کنار هم جمع کرده و یک فضا جدید در دانشگاه ها ایجاد کند.

کاظمی گفت: بعد از چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در نظر داریم تا در استان های مختلف باشگاه مناظره کنندگان جوان را کلید بزنیم و در صورت لزوم آنها را به حوزه‌های رسانه ای که می خواهند از این فضا‌های مناظره استفاده کنند، معرفی کنیم. کم کم اجازه می دهیم خود دانشجویان در این فضا دست به خلاقیت بزنند.

10104

کد خبر: 564339

وب گردی

وب گردی