تیاگو سیلوا: شانس صعود PSG و چلسی برابر است

مدافع برزیلی پاری‌سن‌ژرمن در خصوص قرعه‌ای که در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان نصیب این تیم شد، عنوان کرد که چلسی همانند یک شیر زخمی خطرناک است.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس قرعه‌کشی که روز گذشته (دوشنبه) در نیون سوئیس برگزار شد، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی حریف یکدیگر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. دو تیم فصل گذشته در همین دور از رقابت‌ها به هم خورده بودند که پس از تساوی 3 - 3 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، قهرمان لوشامپیونه فرانسه به خاطر گل‌زده بیشتر در خانه حریف راهی دور بعد شد. دو تیم در فصل 14-2013 هم در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان با یکدیگر روبه‌رو شده بودند که پس از تساوی 3 - 3 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت این بار چلسی بود که به خاطر گل‌زده بیشتر در خانه حریف به دور بعد صعود کرد.

تیاگو سیلوا در خصوص تقابل تیمش با چلسی گفت: بازی دشواری خواهد بود. در حال حاضر پاری‌سن‌ژرمن شانس اول صعود به دور بعد است و این مسئولیت زیادی را به روی دوش ما می‌گذارد، ولی تا ماه فوریه اوضاع ممکن است تغییر کند. این بازی می‌تواند برای هواداران هم خوب باشد، ولی خود همین مسئله فشار را زیاد می‌کند. ما برای رسیدن به مرحله بعد موانعی پیش‌روی‌مان داریم و همه ما می‌دانیم که فوتبال چه ورزش دشواری است، به خصوص اینکه وقتی به لیگ قهرمانان می‌رسیم.

وی افزود: وقتی شما در دربی بازی می‌کنید، مهم نیست که در بهترین فرم و شکل خود هستید یا خیر، چون شرایط در زمین یکسان است. در این مرحله از لیگ قهرمانان نیز شرایط به مانند یک دربی است و هیچ تیمی شانس اول صعود به دور بعد نیست. با توجه به اینکه بازی برگشت در استمفوردبریج و به میزبانی چلسی برگزار خواهد شد، فکر می‌کنم شانس هر یک از دو تیم برای صعود 50-50 است.

مدافع برزیلی PSG تصریح کرد: چلسی حریف خیلی خوبی است، ولی ما همانند فصل گذشته رؤیای حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را در سر داریم. ما نمی‌خواستیم که در این مرحله به تیم‌های قدرتمندی بخوریم. با توجه به اینکه با رئال مادرید هم‌گروه بودیم احتمال رویارویی با این تیم خود به خود از بین می‌رفت، ولی احتمال تقابل با تیم‌های قدرتمندی همچون بارسلونا و بایرن مونیخ وجود داشت. به غیر از این دو تیم با هر تیمی که روبه‌رو می‌شدیم، شرایطی مساوی و شانس بالایی برای صعود به جمع هشت تیم برتر داشتیم. امیدواریم که همانند فصل گذشته شانس یارمان باشد و به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

601/601

کد خبر: 564405

وب گردی

وب گردی