جلسه 9 ساعته برای اخراج مورینیو بی‌نتیجه ماند

مدیران باشگاه چلسی بعد از 9 ساعت جلسه نتوانستند تصمیمی جامعه برای آینده مورینیو در این تیم اتخاذ کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیلی میل، عصر سه‌شنبه جلسه مدیران و مسئولان باشگاه چلسی پیرامون نتایج دور از انتظار و عجیب قهرمان فصل قبل برگزار شد و تا بامداد چهارشنبه نیز ادامه داشت. با این حال، خروجی این جلسه چیز خاصی نبود و هنوز مشخص نشده است آینده مورینیو چه می‌شود!

یک روز بعد از شکست برابر لسترسیتی، مسئولان و مدیران تیم لندنی تشکیل جلسه دادند تا به وضعیت این تیم برسند. در این جلسه درباره تبعات اخراج مورینیو که شامل پرداخت مبلغ قرارداد این مربی است، صحبت شده است. مورینیو چندی پیش قراردادش را با چلسی تمدید کرده است و در صورتی که چلسی این مربی را اخراج کند باید غرامت بپردازد؛ چیزی در حدود 35 میلیون پوند که بسیار گزاف است و مسئولان و مدیران چلسی آن را تایید نکردند.

در ادامه، عدم اتفاق نظر درباره گزینه جانشینی مورینیو یکی دیگر از نتایج این جلسه بود. از طرفی خود مورینیو نیز مایل به استعفا دادن نیست. این مربی در فصل سوم خود نتایج خوبی نمی‌گیرد به طوری که سندروم فصل سوم مورینیو معروف است. مورینیو که در کنفرانس خبری دیروز معتقد بود شاگردانش به وی خیانت کرده‌اند، در پایان به خبرنگار اسکای گفت که دوست دارد بماند و این چالش بزرگ را بپذیرد؛ اتفاقی که مشکلی برای تحقق آن وجود ندارد و آقای خاص، سرمربی چلسی باقی می‌ماند.

در حالی که پس از شکست دیشب در برابر لستر سیتی، بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی انتظار داشتند که داستان ژوزه مورینیو و چلسی به‌زودی تمام شود، شبکه اسکای اسپرتس گزارش می‌دهد که سران تیم لندنی همچنان به سرمربی خود ایمان دارند و قصد ندارند وی را اخراج کنند.

مورینیو در سال سوم خود در رئال مادرید با اتفاق‌های زیادی مواجه شد؛ از درگیری با آشپز تیم گرفته تا صحبت‌هایی مبنی بر دسیسه بازیکنان اسپانیایی علیه او در رختکن، درگیری با زین‌الدین زیدان و حضور در ورزشگاه مادرید 45 دقیقه قبل از شروع یک بازی برای هو شدن توسط هواداران! رئال در آن سال نه لیگ را برد و نه حذفی و در لیگ قهرمانان در حالی که مدعی جدی بود،‌ با شاهکار لواندوفسکی برابر دورتموند شکست خورد و حذف شد تا مورینیو نیز در تصمیمی دوطرفه با فلورنتینو پرس از هدایت این تیم کنار برود.

اتفاق‌های سال سوم او در چلسی نیز شباهت زیادی با آن سال دارد. درگیری او با اوار کارنیرو پزشک زن چلسی که منجر به اخراج او از کادر فنی این تیم شد، شباهت زیادی به اتفاق سال قبل در مادرید دارد. مورینیو همچنین در تصمیمی عجیب، ویکتور موزس آماده را به تیم وستهام فروخت تا یکی از بهترین بازیکنان آماده‌اش را از دست داده باشد.

تیم مورینیو فصل قبل در حالی توانست قهرمان لیگ برتر شود که از هفته نخست صدرنشین بود. این تیم جام اتحادیه را نیز به خانه برد و در لیگ قهرمانان برابر پاری سن ژرمن شکست خورد.

مورینیو در تیم اینتر دو سال حضور داشت و نگذاشت سندروم سومین سال برای او تکرار شود. او در هر سال اینتر را قهرمان لیگ ایتالیا کرد و در سال دومش توانست سه‌گانه را برای این تیم به ارمغان آورد تا یک تیم ایتالیایی پس از مدت‌ها سه‌گانه را ببرد. مورینیو قبل از این در تیم چلسی در سال سوم کنار رفت تا یک سال سوم ناموفق را نیز در این تیم لندنی سپری کرده باشد. او در دو سال اول حضورش در لندن این تیم را قهرمان لیگ برتر کرد و رکورد امتیاز و گل زده را در تاریخ لیگ برتر شکست و چلسی را تا آستانه قهرمانی در اروپا پیش برد اما گل نامرئی لوئیس گارسیا و ضربات پنالتی مانع از حضور چلسی در اروپا شد. در سال سوم، اتفاق‌های عجیب و نمایش ضعیف چلسی زیر نظر مورینیو باعث شد که آبراموویچ و مورینیو توافق کنند که او از تیم جدا شود.

601/601

کد خبر: 564590

وب گردی

وب گردی