در دومین روز نمایشگاه الکامپ برند Elephone که در گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند می‌کند، رسما به بازار ایران وارد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از زومیت، محمد لواسانی مدیرعامل شرکت مهبانگ تجارت شایگان ضمن اعلام ورود رسمی برند Elephone در بازار ایران گفت: چین سال‌های متمادی محل تولید گوشی‌های موبایل از کشورهای مختلف بوده است، اما در طول چند سال گذشته چینی‌ها به درجه‌ای رسیده‌اند که می‌توانند گوشی‌های هوشمند با برند خود تولید کنند و از آنجا که بازار ایران پتانسیل خوبی برای برندهای مختلف دارد، شرکت مهبانگ تجارت شایگان اقدام به عرضه‌ی گوشی‌های elephone در بازار ایران کرده است.

به گفته‌ی او، آمارهای منتشر شده در سه فصل ۲۰۱۵ نشان داده که یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی در سراسر دنیا به فروش رسیده که این موضوع اهمیت گوشی‌های هوشمند در بازار دنیا را نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش لواسانی، محصولات الفون از کیفیت ساخت خوبی برخوردارند و شامل سری‌های مختلفی می‌شوند که نیاز کاربران مختلف را پوشش می‌دهند.

او اعلام کرد که محصولات elephone از سه هفته پیش فعالیت خود را در بازار ایران ابتدا به شکل آنلاین و از طریق یک فروشگاه اینترنتی آغاز کرده‌اند اما به زودی از طریق نمایندگی‌ها به شکل آفلاین نیز عرضه می‌شوند.

از این برند در حال حاضر ۴ مدل محصول با رنج قیمتی متفاوت در فروشگاه های اینترنتیب موجود است و همه این گوشی‌ها با یک ماه تعویض و یک سال گارانتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. محصولات موجود این شرکت در بازار ایران در رنج قیمتی ۳۳۰ تا ۷۰۰ هزار تومان موجود هستند. شرکت مهبانگ تجارت شایگان به شکل رسمی خدمات گارانتی این برند را بر عهده دارد و در زمینه خدمات پس از فروش فعالیت می‌کند.

حال باید منتظر ماند و دید بازخورد مشتریان از این گوشی‌ها چطور خواهد بود آیا ادعای شرکت مهبانگ مبنی بر کیفیت بالای این محصولات درست از آب در خواهد آمد یا خیر.

10102

کد خبر: 564644

وب گردی

وب گردی