ناظم الشریعه: منظور شمسایی ملی پوشان نبودند

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بازیکنان تیم ب را به تورنمنت چین می بریم تا اگر یک روز دستمان خالی شد از آنها استفاده کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، محمد ناظم الشریعه در رابطه با آغاز اردوی تیم ملی برای حضور در تورنمنت چین اظهار داشت: سعی کردیم از تیم ب استفاده کنیم. یکسری از بازی ها بود که ما با محدودیت نفرات مواجه شدیم. به خاطر همین آنهایی که تا الان فرصت پیدا نکردند را در تورنمنت چین دعوت کردیم که اگر تاکتیک های تیم ملی را اجرا کنند بتوانیم به اردوهای تیم ملی دعوت کنیم و انشاالله از عهده اش بربیایند.

وی ادامه داد: تورنمنت چین هر سال در زمان های متفاوت برگزار می شود. از تیمهایی که در این رقابت ها حضور دارند، الان چین و عمان به صورت مستقیم به مرحله نهایی جام ملت ها صعود کردند. از آن طرف صربستان را که من تمام بازی های آنها را آنالیز کردم تیم خوبی دارند. در قالب تیمی که می بریم به دنبال این هستیم که بچه ها زیر فشار بروند تا ببینیم ارزش بازیکنان چقدر است.

سرمربی تیم ملی فوتسال همچنین تصریح کرد: این تورنمنت چهارجانبه است که هر سال برگزار می شود. من با مسئولین فدراسیون صحبت کردم خیلی راضی بودند و گفتند که خوب است و آنجا می توانیم حریفان را بشناسیم. تیم ملی ب را با خودمان را می بریم چون از تیم ملی الف استفاده می کردیم، ماجراهای زیادی پیش می آمد. در لیگ چون خیلی مصدوم دادیم می خواهیم تیم ملی ب را با خود ببریم. سه نفر از تیم ملی الف بقیه از تیم ملی ب تا اینها محک بخورند و آماده باشند. تا اگر یک روز تیم ملی الف به مشکل خورد بتوانیم روی این بازیکنان سرمایه گذاری کنیم.

وی درباره زمان مسابقات تیم ملی افزود: ما در روزهای 28،29، 27 سه بازی داریم و برمی گردیم و سه روز بعد از آن ملی پوش ها اعزام می شوند.

ناظم الشریعه درباره اینکه قصد ندارد از شمسایی دعوت کند، گفت: وحید خیلی عالی است و البته بازیکن منطقی است. ما با هم صحبت کردیم. او یک دلایلی برای خودش دارد تا به تیم ملی نیاید که ورود نکنم خیلی بهتر است.

وی درباره اینکه شمسایی در برنامه نود اعلام کرده من با وجود برخی افراد می خواهم فعلا فوتسال بازی کنم، اذعان داشت: من فکر کنم از صحبت های او سو برداشت شده است. وحید زندگی اش فوتسال است. من اصلا این طور فکر نمی کنم و بالاخره اشتباه پیش می آید. فوتسالی ها هم این طور در مورد وحید فکر نمی کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان بیان داشت: شاید منظور وحید بازیکنان محلات بوده اند. ما هم می رویم در محله خودمان بازی می کنیم. بالاخره از ما توقع دارند و ما هم به محله های خودمان سر می زنیم.

604/602

کد خبر: 564710

وب گردی

وب گردی