سند مخاطرات مدارس هسته مرکزی شهر تهران تهیه شد

ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 11 تهران با هدف ایمن سازی فضاهای آموزشی محله های مرکزی شهر تهران ؛در ادامه اجرای طرح مدرسه آماده اقدام به تشکیل سند مخاطرات با همکاری کارشناسان آتش نشانی در مدارس سطح منطقه کرده است.

ایسکانیوز :نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 با بیان این که سند مخاطرات مدارس به منظور بررسی وضعیت کنونی مدرسه برای آمادگی مواجهه با حوادث غیر مترقبه تهیه می شود ؛ گفت: در این سند موارد مربوط به وضعیت حیاط، کلاس ها، آبدارخانه، کتابخانه، تاسیسات الکتریکی، خاموش کننده ها، دستگاه های اعلام حریق و درهای هر مدرسه مورد بررسی کارشناس آتش نشانی قرار می گیرد تا پس از تکمیل این سند گامی دیگر در راستای اجرای طرح مدرسه آماده و ایمن سازی مدارس برداشته شود.

به گفته آبادیان تشکیل سند مخاطرات مدارس آخرین فرآیند 14 مرحله ای طرح مدرسه آماده است که بنا به درخواست آموزش و پرورش و نیاز سنجی های انجام شده در 22 مدرسه هسته مرکزی شهر تهران طی سال جاری انجام شده است.

او گفت: در این مرحله نماینده آتش نشانی و سازمان مدیریت بحران شهر تهران کلیه مخاطرات مدرسه را با نظرات فنی و کارشناسی احصاء و با تهیه سند و چک لیست ؛ نسبت به رفع نواقص اقدام می شود.

آبادیان همچنین از اجرای طرح مدرسه آماده در 22 مدرسه دیگر برای سال آینده خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری و مشارکت سازمان نوسازی مدارس ، خیرین مدرسه ساز و تمامی سازمان ها و نهادهای ذی ربط مشکلات مدارس فرسوده در محله های مرکزی شهر تهران مرتفع شود.

105105

کد خبر: 565159

وب گردی

وب گردی