99درصد مشاغل مزاحم  مرکزی پایتخت به بیرون شهر منتقل شدند

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 از انتقال 99درصدی مشاغل مشمول طرح انتقال واقع در محله های مرکزی شهر تهران به خارج از شهر خبر داد.

ایسکانیوز :به گفته امیر حسین عساری ؛ 31 رسته شغلی در طرح انتقال صنایع مشاغل مزاحم مصوبه هیئت وزیران شناخته شدند که بر اساس بند 20 قانون شهرداری ها پس از شناسایی این مشاغل در محله های سطح محدوده نسبت به انتقال 529 واحد صنفی اقدام شده است.

عساری با بیان این که تاکنون 99درصد مشاغل مزاحم شناسایی شده در سطح منطقه به خارج از شهر انتقال داده شده اند وپرونده 3 واحد صنفی باقی مانده نیز مراحل قضایی خود را می گذرانند ؛ افزود: مشاغل آلاینده و اصنافی چون آهنگری در و پنجره ،سازندگان مصنوعات فلزی ، موزاییک سازی ، آبکاری فلزات ،نمایشگاه وسایل نقلیه سنگین ،ریخته گری ،درود گری و نجاری صنعتی ازجمله مهم ترین اصناف مشمول طرح انتقال هستند.

او گفت :انتقال واحدهای صنفی مزاحم با همکاری مجامع امور صنفی ،اتحادیه های مربوطه و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر انجام شده است و اغلب این اصناف به شهرک های صنعتی خارج از محدوده شهری از قبیل شهرک صنعتی خاوران ، نسیم شهر ، 4 دانگه ،جاده ساوه و ... منتقل شده اند.

105105

کد خبر: 565165

وب گردی

وب گردی